מערכות מיגון אש חכמות

בהתקנה של מערכות מיגון אש חכמות יש לעבור אפיון מבנה תחילה והתקנה מוסדרת לאחר מכן. בשלב אפיון המבנה תיפגשו עם מאפיינים מקצועיים מטעם החברה אשר יהיו אמונים על התכנון של מערכות מיגון אש חכמות בתוך ביתכם, משרדכם או בכל מבנה בו נדרשת התקנת המערכת. הוא יבחן מקומות להצבת ספרינקלרים ולחציבת הצנרת של הלחץ הגבוה אשר תספק להם מים, וכן ייבחנו מקומות שונים להצבת רכזות הגילוי אשר מתפקדות כהמוח העיקרי של המערכת.

מערכת חכמה לגילוי וכיבוי אש

מה באפיון?

המאפיין שלכם, כאמור, ייפגש אתכם באתר בחו צריכה המערכת להיות מותקנת ויבחן את כל טיבו של המבנה, יתרונותיו ומגרעותיו ומשם הוא יסיק מהם כלי הגנת האש אשר ישמשו את המבנה שלכם, היכן הם יותקנו, כמה מהם יהיה מכל סוג, והיכן תוצב רכזת אבטחת האש. לאחר סיום שלב האפיון, ובהמשך יום העסקים, תוגש לכם הצעת מחיר מטעם הנהלת החברה אשר הסכמתה תוציא לפועל את הליך הרכבת המערכת באתר שלכם.
הרכבת המערכת באתר
בהרכבת המערכת באתר יגיעו לבית שלכם פועלים מקצועיים המתמחים בעבודות צוות ויתחילו לחצוב את הצנרות ולנהיח אותן. בהמשך הם יחברו אותן לספרינקלרים, ויחברו את כל המערכת לרכזת אבטחת האש שכמובן תוכמן היטב בביתכם. לאחר גמר ההתקנה ייסתמו חורי חציבה שנחפרו שלא לצורך, והבית, למעשה יחזור למצבו הקודם עם המערכת מוטמעת בקירות ביתכם והספרינקלרים מוכנים לפעולת התזה ברגע שיתבצע גילוי אש. יסופק לכם הסבר על תפעול המערכת ועל הימנעות מהצפה על מנת שתדעו מה לעשות בכל מצב של תגובת מערכת.
 
כיצד נחוש בשיפור הגנת המבנה?
מצד אחד תוכלו להמשיך בעיסוקי האש הקבועים שלכם: סיגריות, הדלקת נרות, וכד'. מאידך, כאשר אש אמתית תתפשט במבנה שלכם ותתרחש שריפה הטמפרטורה תעלה הרבה יותר והמערכת גם תזהה שנפח האש הגיע לסף גילוי (בשונה מסיגריה שלא מגיעה בשל גודלה הקטן) ואז זכוכית הספרינקלר תישבר והמתז יתיז מים בעוצמה רבה לעבר הגילוי. גם זה שיפור בהשוואה לעבר שכן מערכות פחות חכמות הפעילו את כל הספרינקלרים וגרמו להצפה רבתי בתוך אותו מבנה.
 
מערכות מיגון אש חכמות כיום הן אכן גם חכמות ולא רק חזקות. המשמעות: יותר בטיחות, יותר אפשרויות להשתמש באש בשגרה ללא חשש מהתזה!