פתרונות אוורור וניקוי לעסקים

בעסקים רבים, הלכלוך והערכת האוויר הם המציאות היומיומית. בין אם מדובר על מעבדה כימית ובין אם מדובר על מסעדה במגזר הפרטי, בה עובדים במטבח כל שעות יום העסקים, ולעתים גם בלילות, נדרשים פתרונות אוורור וניקוי לעסקים על מנת לתחזק אותם כמו שצריך, ברמת בטיחות גבוהה. המוצרים הללו הם מנדפים לסינון ריחות שהם תולדה של חומרים רעילים ובלתי ידידותיים לאפו של האדם.

התקנת פתרון הסינון לעסקים

התקנת פתרון הסינון, ברבים מן המקרים, אינה גורעת מקום בחדר. ישנם התקנים שנתלים על עמודים, ישנם התקנים שניתן לקדוח בקיר, וישנם אביזרים מפיצי חומרים (כמו כיריים גז או עמדת להוצאת חומרי מעבדה מסוכנים) המגיעים מראש עם התקן תלייה למנדף או פתרון אוורור אחר. לכן, ההתקנה לא תשפיע על שגרתכם בבית העסק, וגם אם היא עלולה להשפיע עליו, אנו נעבוד קשה למצוא פתרון לתליית המנדף והרחקתו מהקרקע עליה אתם דורכים במידת האפשר.

הפעלת פתרון הסינון

ההפעלה מתבצעת אוטומטית בעת נוכחותו של החומר המסוכם. נפלט גז בישול? מזגתם חומר רעיל למבחנה? השתמשתם בגז רעיל במעבדה? המנדף עובד, ושואב את האוויר הנגוע. הוא מסנן חזרה לחלל החדר את חלקיקי האוויר התקינים. המשמעות היא שהמסנן מבצע את העבודה העיקרית במנדף, ולכן הוא ראוי לטיפול ותחזוקה בתדירות גבוהה.

כיצד מטפלים במסנן של פתרון האוורור

במסנן יש לטפל בדרך כלל רק באמצעות קריאה לנציגי החברה שהתקינה את המנדף. במנדפים מאד מסוימים בהם הסיכון אינו גבוה, ניתן לטפל בכוחות עצמכם. כך או כך, יש לעקוב אחר זמני הניקיון של המנדף, כלומר אחרי תדירות הניקיון הנדרשת. לעתים, באביזרים בהם תדירות הניקיון היא גבוהה – ייתכן כי תזדקקו לתדירות נמוכה בלבד, אם השימוש שלכם באותו חדר אינו תכוף ונמוך מהממוצע.

יתרונות המנדף בבית העסק

שמירה על אוויר טוב ונקי, הרחקת האורחים ובעלי העסק מסיכון חומרים רעילים, שמירה על מטבח נקי ומזמין לאורחים, שמירה על חדרים רגישים כמו מעבדות ניסוי כימיות – כחדרים שניתן לבקר ולהתנהל בהם. חשוב מכל, המנדף שומר לכם על האוויר נקי, ללא התערבות של חומרים מסוכנים.

פנו אלינו להמשך התעניינות בנושא פתרונות אוורור וניקוי לעסקים!