ציוד כיבוי אש

התקנת ציוד לכיבוי אש במבנים מאוכלסים

ציוד כיבוי אש הוא ציוד חובה להתקנה במבנים מאוכלסים. תקן 129 קובע מפורשות כיצד צריכים להיראות ולתפקד מטפי הכיבוי שלכם בכל קומה, ומתי ובאלו מקרים נדרש להתקין מתזי סילון אוטומטיים (ספרינקלרים) שיספקו מים בעת השריפה. להלן מבחר של התקנים בולטים למלחמה באש, אשר חשוב שיהיו בכל בית ומבנה.

מטפי כיבוי אש

יכילו 2-12 ק"ג של חומר כיבוי. לעתים, ניתן למצוא עגלות כיבוי על גלגלים בהן קיבולת המטף היא 50 ק"ג. חשוב לצרוך מטפי כיבוי, עגלות ותושבות רק מחברה מקצועית המוכרת ציוד כיבוי אש. ציוד לכיבוי אש צריך להירכש מחברה בעלת מוניטין אשר ידועה כמי שמספקת מוצרים לפי התקנים, וידועה כמי שיודעת לאבטח מבנים נגד אש. התייעצות עם גורמים שונים שנעזרו בעבר בחברות שכאלו יכולה להוות סיפור הצלחה גם עבורכם: אל תישארו עם חברות לא מקצועיות.
מחבט לכיבוי אש
מחבט העשויה מגומי מיוחד חסין אש אשר ניתן, ללא מים, לחבוט באש עת מנת לכבותה. חיונית בעיקר כשהאש קטנה. כאשר היא גדולה מאד ומתפשטת חובה להשתמש מידית במטפי הכיבוי.
קופסת ניפוץ מקצועית למפתח
קופסה אשר מחוברת למערכת כיבוי אש. הקופסה, כאשר שוברים אותה, מפעילה אזעקה ומפעילה גם את המתזים שניתזים על מקור האש. בדרך כלל, קופסה כזו מיועדת לבתי מלון, בנייני משרדים וכל מבנה רב קומתי ורחב קומה, אשר אנשים יתקשו להגיע רגלית עם מטף ביד לכל מקום בזמן הנכון.
רכזת 4 אזורים
רכזת אבטחת אש המכילה 4 כניסות לחיבור גלאי עשן וספרינקלרים. רכזת זו היא הליבה של ציוד לכיבוי אש המהווה ציוד אלקטרוני, ולא רק מטפים ידניים. ציוד כיבוי אש אלקטרוני בכל היקף מחובר, בסופו של דבר, לרכזת זו, שהיא למעשה כמו כל רכזת תקשורת אחרת: טלפון, אינטרנט ומערכת אזעקה, ובאופן דומה להם – היא תוסלק בארון התקשורת או בהנמכת גבס שתיוצר במעלה הקיר שלכם, במידה ואין לכם ארון תקשורת.
בדיקת מכון התקנים לפריט
חברת ציוד כיבוי אש מקצועית עורכת גם בדיקת מכון תקנים לכל פריט אש שמוחזק אצלכם, ודואגת לעדכן אתכם בדבר הצורך להחליפו במידת הצורך. ציוד כיבוי אש – חשוב שגם יישאר מעודכן, וגם יוצב בהתאם לדרישות התקן על מנת למנוע עניינים עם חברת הביטוח במקרה של אירוע אמת.
 
מיגון תעשיות בע"מ מציעה שירותי התקנה ותחזוק מערכות גילוי וכיבוי אש חכמות למגזר הפרטי והעסקי. אתם מוזמנים לצור עמנו קשר לפרטים נוספים.