הכנת תוכניות בטיחות

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
ו/או לפרטים נוספים:

הכנת תוכניות בטיחות

תוכנית בטיחות אש תוכן ע"י יועץ בטיחות אש מוסמך ע"י רשות הכבאות ובעל היתרים לכך. תוכן תוכנית הכוללת: מרחקי הליכה, דלתות חירום, מיקום עמדות כיבוי, מערכות ספרינקלרים, מערכות כריזה, מערכות שחרור עשן, הפרדות אש, מרכזי סיכון, תאורות חירום והכל בהתאם להוראות מכ"ר הרלוונטיות לסיווג העסק. התוכנית תאושר בכיבוי אש ע"י מפקח מניעת הדלתות.

אישור תכניות הבטיחות על ידי המפקח סולל את הדרך להתקנת מערכת בטיחות האש על פי הנדרש לבית העסק, והאחרונה סוללת לכם את הדרך לקבלת היתר בנייה או רישיון עסק, תלוי מה מבקשים להשיג. אנו נפעל, בגבשנו את תכנית הבטיחות, בראש ובראשונה על מנת שהמבנה אכן ימוגן אש ויהיה חסין מפני פגיעות אלה. אנו נביא לאישור התכניות שלנו אצל המפקח, ומשם – נתחיל בהתקנת המערכת עבורכם. התקנת המערכת תסתמך אך ורק על האפיון המקצועי אשר הסקנו כי צריך להתקיים בבית העסק שלכם. בסיום ההתקנה היא תיבדק בכל רבדיה: ספרינקלרים, צונורות הולכה, משאבות מים, זמני תגובה, זמני הפעלת אזעקה, ועוד. במידה ויידרשו שינויים בלוח הבקרה הם יתבצעו ואנו נעדכן אתכם בכך.

תעשיות מיגון אש – יותר מחברת התקנת מערכות כיבוי אש

בחברה זו מתבצעות הדרכות במידת האפשר מול לקוחות על לוחות בקרה וחייגני כיבוי אש. בנוסף, אנו דואגים שהלקוח יידע בדיוק כיצד פועלת המערכת, מהם זמני התגובה שלה, ומה הוא צריך לעשות בזמן שכוחות ההצלה טרם הגיעו: אנו נצייד את משרדו של הלקוח בציוד מיטלטל שיישמש לכיבוי ראשוני של השריפה.

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו

הכנת תוכנית בטיחות שאלות ותשובות

הכנת תוכנית בטיחות היא תהליך חובה בכל ארגון חדש, מבנה גדול חדש או אירוע הכולל מספר רב של אירועים. הכנת תוכנית בטיחות תעזור לצמצם מקרים לא רצויים ואירועים בטיחותיים כגון שריפה וכדומה במבנים או אזורים חיצוניים.

דבר ראשון, לא מעט פעמים, הכנת תוכנית בטיחות היא חובה על מנת לקבל אישורים כאלו ואחרים. שנית, הכנת תוכנית בטיחות יכולה להציל חיים ותיתן מענה בזמן של שריפה או אירוע בטיחותי אחר. תוכנית בטיחות יוצרת שפה משותפת בין הגורמים הרלוונטיים. 

אנו בחברת תעשיות מיגון אש בע"מ עובדים עם מוצרים באיכות גבוהה המבטיחים פתרונות מעולים בתחום כיבוי וגילוי אש. הניסיון העשיר שלנו, סל המוצרים איכותיים ולקוחות מרוצים מהווים שילוב מושלם הנותן מענה מלא לקהל לקוחותינו.