הכנת תיק שטח

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
ו/או לפרטים נוספים:

תיק שטח הוא אוגדן בטיחותי וביטחוני של מבנה הנמצא באחריות חברה, מפעל או ארגון. תיק השטח מרכז את תוכניות המבנה וסביבתו, לצד פירוט כל המידע והאמצעים הדרושים לשירותי הכבאות וכוחות ההצלה בשעת חירום, לתגובה מהירה ויעילה ולהצלת חיים.

הנתונים בתיק השטח מאפשרים גישה מהירה אל אמצעי הבטיחות במבנה ובסביבתו ומאפשרים פעולה יעילה יותר של שירותי החירום. תיק שטח הוא אמצעי חיוני ובעל חשיבות מכרעת בתהליך קבלת ההחלטות בזמן חירום כדי לשלוט באירוע, למזער נזקים ולהציל חיי אדם.

הדרישה להכנת תיק שטח מעוגנת בחוק (הוראת נציב כבאותו הצלה ומפקח כבאות ראשי, מס. 503) והמבנים הנדרשים להכין תיק שטח כוללים, בין השאר: מבני תעשיה, מרכזים מסחריים, מבני משרדים, שיווק ושירות לציבור (ששטחם מעל 2,000 מ”ר), אולמות שמחה, אצטדיונים ואולמות ספורט, בנקים, בתי אבות, בתי מלון, בתי קולנוע, אולמות לכנסים, תיאטראות, מוזיאונים,קניונים, מסופי תחבורה ציבורית, אוניברסיטאות ומכללות, בתיחולים ומוסדות רפואיים ועוד.  

ממונה בטיחות יקר, רצינו לומר לך תודה על שבחרת בנו. בהתאם לתיק השטח אשר יוכן עבור המוסד שלך, או המתחם עליו אתה אחראי, אנו נגבש את התקנת מערכת בטיחות האש אשר תתאים ביותר למקרה. בהכנת תיק השטח יילקחו בחשבון המבנה של האתר עליו אתה אחראי, ותוואי השטח בו הוא נמצא, הסיכונים לדליקות ועוד. בהתאם לשיקולים הללו, נכין עבורך תיק שטח, אשר על בסיסו תוכן מערכת כיבוי האש אשר תתאים למקרה המבחן המדובר. אנו לא נתפשר על פחות ממערכת כיבוי אש שתספק 100% בטיחות לכל מקרה שריפה אליו אתה ומקום עבודתך חשופים.

תעשיות מיגון אש – הבית שלך לתחום כיבוי האש

תיק השטח אשר יוכן עבורך יגבש בתוכו את כל האמצעים הנדרשים למיגון המבנה בהתאם לתוואי שלו ולדרך בה הוא בנוי. אנו ניישם את הכתוב בתיק השטח ונספק עבורך מערכת מיגון אשר אופטימלית. במסגרת משימה זו, ניצור מערך של משאבות, צינורות הולכה וספרינקלרים אשר יספקו מענה מלא לשריפות שיתחוללו באתר עליו הנך אחראי.

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו