מטפים וציוד כיבוי אש מיטלטל

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
ו/או לפרטים נוספים:

תעשיות מיגון אש דואגת לאספקה, התקנה ואחזקה של ציוד כיבוי נייח ונייד, עבור התחום המוסדי, התעשייתי והעסקי

ציוד כיבוי אש מיטלטל

ציוד כיבוי האש המיטלטל הינו התגובה הראשונית לאחר זיהוי שריפה במקום, בדר"כ מופעל ע"י אנשי אחזקה במקוםאו ע"י משתמשים ראשונים יעילמאוד בכיבוי של תהליך שריפה אשר פורצת באתר כולשהו, קיימים סוגים שונים של מטפים המיועדים לחומרים כאלו ואחרים מופעלים בדר"כ בצורה ידנית והוכחו כיעילים ומונעים התפשטות של שריפה.  כמו כן קיימים אביזרי כיבוי במים ידניים כגון גלגלון כיבוי, זרנוקי מים אשר מחוברים באופן קבוע להזנת מים ומשתמשים בהם על מנת לכבות את השריפה. 

חשוב לציין כי הקפדה על מוצרים תקניים מסוגים אלה חשובה מאד, משום שגם אם מערכת הדיווח והכיבוי המשוכללת ביותר מותקנת באתר שלכם, עובדתית יהיו מספר שניות ואפילו דקות אשר תידרשו להתמודד עם האש לבד, ואז רצוי שהמטפים והזרנוקים האיכותיים ביותר ישרתו אתכם. מה זה "איכותיים" על פי התקן? קלים וזמינים באופן מידי לשימוש, הנצרות נשלפות בקלות רבה על ידי כל אדם, והמתז הידני עצמו מכיל חומרי כיבוי אפקטיביים שנקבעו בתקן. 

תעשיות מיגון אש – אספקת ציוד כיבוי ידני מידי

אנו מספקים ללקוחותינו ציוד כיבוי ידני מידי אשר משמש אותם לכיבוי השריפה עמה הם נאלצים להתמודד לבד עד לבואם של כוחות ההצלה. אם אתם סבורים שתם זמנם של המטפים וצינורות הגלגלון שלכם, יש לכם אל מי לפנות. אנו נספק לכם רכיבי כיבוי ידניים תקניים בלבד.

חברת תעשיות מיגון אש מאושרת ע"י רשות הכיבוי ומכון התקנים הישראלי לבצע תחזוקה שוטפת ולאשר תקינותם של מוצרים אלו ההכרחיים כמתקפה ראשונה לעצירתה של תהליך השריפה. הוכח כי שימוש נכון בציוד הכיבוי הנגיש המיטלטל לרוב נותן מענה ראשוני יעיל. כל הציוד עומד תחת תקן 129/1 וכל הטכנאים בחברה מאושרים ע"י מכון התקנים הישראלי ורשות הכבאות. 

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו בנושא ציוד כיבוי!

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו

ציוד כיבוי אש שאלות ותשובות

ציוד כיבוי אש נועד לתת מענה בזמן של שריפה והתלקחות אש. ציוד אש יעזור לאנשים לכבות את האש ולצמצם את הלהבות עד הגעה של כוחות כיבוי מוסמכים. ציוד כיבוי אש היום מתאים לכל סוג של מבנה ואפילו נכנס כסטנדרט חובה במבנים גדולים.

היום קיימים סוגים רבים של אביזרים לגילוי אש למטרות שונות המתאימים לאזורים שונים בבית, בעבודה ולמבנים שונים. בין הדגמים הפופולריים ניתן למצוא חייגנים אוטומטיים, צופרים, אביזרים לגילוי אש העושים רעש ועוד.  

אנו בחברת תעשיות מיגון אש בע"מ עובדים עם מוצרים באיכות גבוהה המבטיחים פתרונות מעולים בתחום כיבוי וגילוי אש. הניסיון העשיר שלנו, סל המוצרים איכותיים ולקוחות מרוצים מהווים שילוב מושלם הנותן מענה מלא לקהל לקוחותינו.