שירות ותחזוקה למשאבות כיבוי

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
ו/או לפרטים נוספים:

שירות ותחזוקה לחדר משאבות כיבוי אש לפי תקן 1928 

שירות התחזוקה לחדר משאבות כיבוי האש שלכם אינו פחות חשוב, ואף עולה בחשיבותו על השירות הדומה לחדר משאבות הביוב והאינסטלציה שבבניין. חדר משאבות לכיבוי אש בו ישנה נזילה או סתימה אינו רק מוריד את רמת חייכם הרגעית עקב תקלה במערכת המים, אלא מעמיד אתכם בסכנה מוחשית מפני כך שאם תפרוץ דליקה לא יהיה מה שייכבה אותה. אל תשכחו שהמים לספרינקלרים מגיעים משם, ואם החלק הזה של מערכת הכיבוי סתום, אין מענה למעשה. התיקון, כאמור, מתבצע על פי תקן 1928 של מכון התקנים הישראלי, לתחזוקת חדרי משאבות כיבוי אש.

התחזוקה כוללת: ניקוי כללי, בדיקה , איתור נזילות ותיקונים , בדיקת משאבות כיבוי אש חשמלית/דיזל ומשאבת ג'וקי.


הפעלת משאבות כיבוי אש עפ"י התקן הכולל:

  • משטר לחצים, בדיקת אתרעות, תקינות לוחות פיקוד ומגופי שליטה. בדיקת חיווט רגשי הזרימה ללוח הבקרה, הפעלה, בדיקה וגירוז פעמון מים,בדיקה וניקוי חורים להזנת פעמון מים.
  • בדיקת שסתומים חד כיווני, בדיקת אטמי גומי, בדיקת ציר, בדיקת שעוני לחץ, בדיקת מסנן מים. בדיקת מאגר מים, חיזוק כללי של ברגים, תיקוני צבע, הדרכה במידת הצורך.
  • בדיקות ספיקה ולחצים של משאבות הכיבוי. בדיקת תאום בין משאבות הכיבוי בהתאמה לתקן. בדיקה מילוי מאגר מים ע"י המצופים. בדיקת הפעלת משאבות  ותיזמונים ע"י ברזי בדיקה. הכנת גרף מים וספיקות משאבת כיבוי.

תעשיות מיגון אש – ניסיון של עשרות שנים בהתקנה ותחזוקה של מערכות כיבוי אש

אם אתם מעוניינים לספק לעצמכם את המענה היעיל ביותר בתחום כיבוי האש, לתעשיות מיגון אש יש בדיוק את מה שאתם צריכים: תיקון, התקנת רכיבים חדשים ותחזוקת רכיבים קיימים על פי תקנים 1956 ו- 1928 בלבד. הראשון הוא תקן להתקנת מערכות חדשות והשני – לתיקון מערכות קיימות. כמו כן, אנו נבדוק כל צעד-תיקון שעשינו ונוודא את תקינותהּ ושלמותהּ של המערכת בפועל. 

הבדיקה והתחזוקה למשאבות כיבוי האש מבוצעות ע"י הטכנאים בחברתנו אשר הינם בעלי היתר והסמכה ממכון התקנים הישראלי.

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו