ציוד כיבוי

האם בדקתם את עמידתכם בדרישות ציוד כיבוי בבניין? בדירה? במשרד? במוסד הציבורי שבחזקתכם? בכל מבנה אחר? נוהלי כיבוי האש מעודכנים מדי שנה. במבנה שהוא מקום עבודה או מסחר – מהווה ציוד כיבוי אש נאות תנאי לקבלת רישיון הפעלה למקום בכל שנה עתידית. להלן דוגמאות של ציוד כיבוי אש מסוגים שונים המשמש למשימות שונות של כיבוי אש.

מטפי כיבוי

מאז ומעולם מהווים את אמצעי הכיבוי הידועים ביותר. מאד חשוב לעבוד עם מטפי כיבוי נכונים לכל מקרה מבחן. אם המבנה שלכם סובל משריפות עקב תנאים סביבתיים התואמים לכך, יש להצטייד במטף עם חומר מתאים, ואם חומרים מסוכנים הם הסיבה לשריפות אצלכם, יש להתבסס על מטף נאות. המטפים נבדלים זה מזה גם בגודל הפיזי שלהם, והם נבחרים על פי כמות החומר הצפויה לשימוש. חברת מיגון אש תוכל לסייע לכם להתאים מטפים לכל מבנה.

ספרינקלרים

מהווים חלק ממערכת כיבוי אש בשונה ממטפים הם אינם עצמאיים, אבל הרבה יותר קלים לשימוש. אינכם נדרשים לעשות דבר, אלא פשוט לתת למערכת לעבוד: גלאי העשן מגלים את השריפה, מדווחים לרכזת של המערכת והאחרונה מפעילה את הספרינקלרים. תהליך זה מתרחשת בשניות בודדות וידוע כיעיל ואפקטיבי ביותר. יצוין כי מערכת כיבוי אש משולבת ספרינקלרים היא דרישת חובה בכל עסק או מקום עבודה לקבלת רישיון הפעלה. יחד עם זאת, מערכות אלה לא מהוות תחליף למטפי כיבוי שיימצאו בכוננות בכל זמן. מה הפירוש של המילה "כוננות" במטפים? אם שעון המטף מורה על הצד האדום ולא הירוק של העיגול יש להחליף את החומר במטף. אם המחוג עד הסוף למטה בצד האדום – המשמעות היא שהמטף ריק ועליכם למלא אותו מחדש או להחליפו כליל. את זאת עושים בחברה המספקת ציוד לכיבוי שריפה.

התאמת ציוד כיבוי

התאמת ציוד לכיבוי מתקדם נעשית על ידי חברת מיגון אש אשר תאפיין את הצרכים שלכם במבנה ותדאג להציב שם ציוד כיבוי המתאים להתנהלות שלכם ומתאים גם למבנה בו אתם שוכנים או עובדים. אם אתם סבורים כי אינכם מוכנים או מוכנות ציוד כיבוי האש שלכם מוטלת בספק, פנו למומחים של חברת מיגון אש לבדיקת המבנה והסדרתו כך שיספק לכם מענה אמת במקרה של שריפה.