טיפים לבחירת יועץ בטיחות לבית העסק

יועץ בטיחות עוסק במגוון תפקידים עבור בית העסק אשר עניינם הוצאת אישור עסק או היתר בנייה לשנה הבאה, תוך בדיקת מצב הבטיחות והביטחון בעסק בתחומי מענה כבאות וגילוי שריפות. היא מתבצעת על פי חוק ובהתאם לתקנים. על מנת להשכיל לבחור יועץ בטיחות – מומלץ לקרוא מקבץ טיפים זה.

קראו המלצות על יועצי בטיחות

מומלץ תמיד להתחיל בקריאת המלצות או משמיעתן ממקור ראשון. כשאתם מתמודדים עם המלצות אתם יכולים לדעת, באופן ראשוני, מי הם יועצי הבטיחות עמם יהיה לכם כדאי לעבוד. יועץ בטיחות המספק שירותים מומלצים הוא איש מקצוע כדאי גם עבור העסק שלכם.

ודאו כי הוא ביצע עבודות עבור עסקים דומים לזה שלכם

אמנם פרויקטים של יועצי בטיחות כפופים לחוק ולתקנים, וישנה רק דרך אחת לבצע אותם, אבל מומלץ לוודא שהוא מכיר את העבודה בסוג העסק שלכם. יועץ בטיחות עם ניסיון בסוג עסק כמו שלכם ידע להגיע מהר למסקנות באפיון המבנה, יחסוך לכם זמני ישיבות יקרות ובכך יספק עבודה יעילה בהסדרת אמצעי בטיחות לעסק.

העדיפו לעבוד עם חברה גדולה ומוכרת בתחום

זה לא סוד שיש גם אנשים פרטיים או עצמאיים שלמדו ייעוץ בטיחות ועובדים בכך, אך כשמאחוריכם חברה גדולה אתם יכולים להיות בטוחים שמקצועיות, דייקנות ומענה יעיל יהיו חלק אינטגרלי מהשירות שתקבלו. כשבנושא כמו יועץ בטיחות מועסקת אצלכם חברת ייעוץ מוכרת אתם יכולים להיות בטוחים שאתם 100% מכוסים מבחינה חוקית, מתואמים מול רשויות הכיבוי החיצוניות ועומדים בדרישות מפקח הכיבוי האזורי שלכם.

מומלץ לוודא שתתבצע יצירת קשר יזומה במקרי הצורך במהלך תקופת ההתקשרות

נושא כמו ייעוץ בטיחות כפוף לשינויי תקנים, עדכונים טכנולוגיים בענף ותמורות חדשות שיקרו במהלך השנה, כל זאת בלי קשר לאירועי שריפות שעלולים לפרוץ. במקרים בהם יצאה תקנה חדשה, או קיבלתם דרישה ישירה ממפקח הכיבוי האזורי, צריך להיות לכם ערוץ תקשורת ישיר עם יועץ בטיחות אשר מיניתם, ואם הוא ייזום את השיחה טרם היוודע לכם על השינוי – עדיף. יועץ בטיחות צריך לעשות הכל בשביל שתעמדו בתקני בטיחות, כולל להתקשר אליכם ולהודיע על עדכונים רלוונטיים במהלך השנה אשר נדרשים בעסק שלכם.