כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ בטיחות אש לבתי עסק וארגונים

ייעוץ בטיחות אש הנו שירות נדרש עבור מוסדות, ארגונים ועסקים בנושא כיבוי אש. עמידה בנהלי ייעוץ כיבוי אש, פירושה – עמידה בתקנות החוקיות שנקבעו על ידי המחוקק או הפיקוח האזורי לתחום הכיבוי, מה שמוביל למתן רישיון עסק לשנה הבאה או היתר בנייה נדרש כלשהו אשר הנכם עשויים לבקש. כאן תוכלו לקרוא פרטים נבחרים אודות שירות זה.

ייעוץ ואפיון ראשוניים לבתי עסק וארגונים

בשלב זה של השירות ממפה חברת ייעוץ בטיחות אש את חדרי העסק או הארגון ומסיקה מה צריכים להיות דגמי הגלאים, האזעקות והספרינקלרים שיותקנו שם. היא קובעת זאת על סמך תקני בטיחות אש שנוסחו מראש בחקיקה. הייעוץ והאפיון יסוכמו לאחר שכל המבנה מופה ונציגי החברה הבינו מה צריכים להיות כלי הכיבוי וההתרעה השונים שיספקו מענה אמת במקרה של דליקה.

התקנת מערכת כיבוי אש הלכה למעשה

חברת ייעוץ בטיחות אש תבצע את ההתקנות הנדרשות עבורכם בבית העסק, ולאחר מכן תבצע הדרכות על המערכת שיכללו הסברים תיאורטיים כיצד היא פועלת, לצד מערכי תרגול פיזיים של הימלטות משריפה. תרגולים אלו ייעשו לדרישת המפקח על בטיחות אש הפועל באזורכם ולדרישת הפיקוח הכללי על כיבוי אש בארץ.

הכנת תיק שטח והסדרה מול רשויות שונות

חברת ייעוץ כיבוי אש תכין תיק שטח עם כל התרחישים שעשויים לפקוד את בית העסק שלכם במקרה של שריפה, תוך ציון ערוצי ההגנה המלאים, החל ממערכות אלקטרוניות לכיבוי אש שצריכות לפעול בעת שריפה, ועד סוגים שונים של כוחות הצלה וכיבוי, כולל מערכי הצלה מלאים בכל אירוע. בכך, מוקדי ההצלה ישתלטו על האירועים ללא קושי רב, בהסתמכם על תיק השטח שהוכן מראש עבורכם. בנוסף, תעמוד חברת ייעוץ בטיחות אש בקשר עם מפקח הכיבוי האזורי ועם גורמי הצלה חיצוניים ותדאג להיות מסונכרנת יחד עמם, ולעדכן את הרשויות בדבר מוכנותכם לאירועי אמת ומתן רישיונות עסק או היתרי בנייה.

המלצות לבחירת חברת ייעוץ בטיחות אש

מומלץ לבחור בחברה גדולה עם ניסיון תפעולי רב שנים בנושא זה, בה מועסקים יועצי בטיחות מומלצים. חשוב לוודא שהחברה שירתה בעבר לקוחות עסקיים או ארגוניים דומים לשלכם מבחינת המבנה בו הם מתקיימים וסוג העבודה המתבצעת במקום. מומלץ שהחברה תפעל באזורכם על מנת ליצור קשר ביעילות יחסית עם המפקחים האזוריים.