בשביל השקט הנפשי שלכם – תעשיות מיגון אש בע"מ

תעשיות מיגון אש בע"מ הינה חברה מובילה בתחום של מערכות גילוי וכיבוי אש, ספרינקלרים וציוד כיבוי אש מיטלטל.
החברה מספקת שרותים של התקנת ותחזוקה למערכות גילוי וכיבוי אש, מערכות ספרינקלרים  וציוד כיבוי אש מטלטל בפריסה ארצית, כאשר לרשותה עומדים ידע וניסיון עשיר ורב שנים, וכן צוותי מהנדסים ומתכנני מערכות גילוי וכיבוי אש נחשבים ומוערכים בארץ ובעולם.
חברת תעשיות מיגון אש בע"מ מספקת לך את כל השירותים תחת קורת גג אחת ומלווה אותך בכל התקשרות עם יועצי בטיחות אש פנים ארגוניות בתוך החברה ועבודה מול רשות הכיבוי הארצית, 
ובהתאם לכל דרישות התקנים הרלוונטים לכיבוי אש. בין לקוחותינו עיריות רבות ומוסדות ציבור בכל רחבי הארץ.
 תעשיות מיגון אש בע"מ הינה חברה ירוקה אשר שמה לנגד עינייה התייעלות טכנולוגית כל טכנאי החברה מצויידים באיפדים ממוחשבים ועובדים עם דוחות טכנאים אינטרנטים. 
לחברה מערכת איתור טכנאי הקרוב ביותר  מבחינה גאוגרפית  למקום התקלה  אשר מייעלת את העבודה וקיצור זמן ההגעה ולפתרון מהיר של התקלה .

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס

מערכות גילוי וכיבוי אש – תעשיות מיגון אש

תעשיות מיגון אש מובילה בשירותי התקנה ותחזוקת מערכות גילוי וכיבוי אש: 
מערכות כיבוי אש למנדפים, ספרינקלרים, מטפי כיבוי אש, וכן פועלת בתחום ייעוץ בטיחות. צוות החברה מקצועי ומנוסה, עם ותק של 15 שנה בתחום מערכות המיגון למגזר הפרטי והעסקי. השירותים אשר ניתנים ע"י תעשיות מיגון אש כוללים בתוכם שירותי התקנת מערכות בטיחות אש ומספקים שרות בשיטת Turnkey לכל דרישות הכבאות עד  לקבלת היתר כבאות.

מיגון חכם עם תעשיות מיגון אש: גילוי אש, ספרינקלרים, מנדפים ומטפים

צוות תעשיות מיגון אש שמח לעמוד לרשותכם בכל שעה ביממה עם שירותים מתקדמים של התקנה ותחזוקה של מערכות גלאי עשן וגלאי אש, מערכות ספרינקלרים מתקדמות, מטפים, מנדפים, מתזים ועוד – לעסק. מערכות גילוי אש ועשן של מיגון תעשיות כוללות אבזור מתאים, הכשרת המערכות ותחזוקתם באופן שוטף, וצוות זמין לשירות 24 שעות ביממה. מאות לקוחותינו כבר בחרו בשירותי מערכות המיגון שלנו לאורך שנים, וגם אתם יכולים להצטרף אלינו, וליצור עמנו קשר לפרטים נוספים אודות התקנת גלאי עשן וגלאי אש, מערכות ספרינקלרים ומתזים ועוד! מיגון תעשיות אש – כי לא מתפשרים על השקט הנפשי!

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו

מערכות גילוי וכיבוי אש – תעשיות מיגון אש

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס