טיפים לבחירת יועץ בטיחות אש לארגונכם

כשאתם צריכים לבחור יועץ בטיחות אש לארגונכם – מומלץ לעבור על מקבץ הטיפים שלפניכם אשר יסייע במימוש נכון שלה וידאג שלצדכם יפעלו הטובים ביותר בתחום. יועץ בטיחות אש הנו סמכות מקצועית בתחום כיבוי האש אשר צריך להכשיר את המבנה שלכם להיות מוגן אש בהתאם לתקנים שנוסחו בחוק או על ידי יחידות פיקוח אזוריות. הכשרה זו מאפשרת קבלת רישיון עסק לשנה הבאה או היתר בנייה חוקי.

טיפ מס' 1: מומלץ לוודא שהיועץ נותן שירותים לעסקים וארגונים דומים לשלכם

אמנם יישום נהלי בטיחות אש נעשים על פי תקן, אך אם אתם עומדים בקשר עם ארגונים דומים לשלכם, זה ערוך התקשורת הטוב ביותר לברר אודות חברות בטיחות אש מהימנות. כשאתם מקבלים המלצה ממקור ראשון, ועוד כזה שעוסק במשלח יד דומה לשלכם, אתם יודעים שיש לכם על מי לסמוך: יועץ בטיחות אש מטעם אותה חברה יבצע עבודה משביעת רצון, תקנית ואחראית אשר לא תשאיר אתכם אף פעם מאחור בתחום בטיחות אש.

התקנת מערכות גילוי אש ועשן

טיפ מס' 2: מומלץ לברר האם ניתן להגיע בקלות לשיחת טלפון עם נציג החברה לאחר ההתחייבות

נושא כמו בטיחות אש גורר עמו בכל עת שינויי תקן, שינויי חקיקה, עדכון הוראות שעה ועדכון נהלים של הפיקוח האזורי. כצרכני אקטואליה שמתעדכנים בנושא מעת לעת, מומלץ מאד שחברת בטיחות האש שלכם תהיה שם לצדכם כשתצטרכו אותה או כאשר לא תהיו בטוחים שאתם עומדים בתקן חוקי שהתעדכן. סחבת בקווי הטלפון ומענה זניח אינם סימן טוב לבאות. לכן, העצה שלנו היא לברר מול נציגי השיווק בחברה סוגיה זו. כשאתם שואלים זאת מפורשות, הם צריכים לספק לכם את האמת בנושא זה.

טיפ מס' 3: ודאו כי החברה תעמוד עמכם בקשר טלפוני במידה ותידרש התקנה במהלך השנה

שינויים בתקנים ובחוקי כיבוי אש עשויים יהיו להצריך התקנה של מוצרים חדשים בשורות העסק או הארגון שלכם. במקרה כזה, חשוב לוודא מול נציגי השיווק של חברת יועצי כיבוי אש שתתבצע התקשרות אליכם עם עדכון וקביעת מועד לביצוע ההתקנה הרלוונטית. מאד חשוב לוודא בכל דרך אפשרית שינויי נהלים ותקנים לא ישאירו אתכם לעולם מאחור בנושא בטיחות אש.