מערכת בקרה למנועי פתיחת חלונות

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
ו/או לפרטים נוספים:

מערכת בקרה למנועי פתיחת חלונות

מערכת שחרור עשן במבנים הינה מערכת חיונית ואף וקריטית להצלת חיים לבעת פריצת שריפה במבנה שכן בזמן שריפה במבנה נשרפים סוגים שונים של חומרי בעירה וכתוצאה מכך החלל מתמלא בגזים רעילים ותוצרי שריפה מסוכנים הגורמים להרעלה וחנק.

תפקידה של המערכת במבנה הינה פינוי מבוקר של העשן בזמן שריפה ויצירת אזורים בטוחים בחלקי המבנה השונים ובכך בעצם לאפשר לאנשים לברוח מהמבנה הבוער.

ידוע כי אחד מהגורמים העיקריים למוות בזמן שריפה הוא חנק הקורה כתוצאה מנשימת גזים רעילים הנפלטים בעשן.

ישנם כמה סוגים  של פתרונות לשחרור עשן וחום במבנים עפ"י. הפתרון האידיאלי נקבע לפי התנאים בכל מבנה. אחד מהפתרונות האידיאליים השכיחים הוא:

  • חלונות עשן אוטומטיים – חלונות אשר מופעלים ע"י נתיך תרמי מכני או גלאי עשן ומופעלים חשמלית ע"י מנועים מכנית / הידראולית בעת זיהוי השריפה.  

התקנים אומרים שיש להתקין לעתים חלונות אוטומטיים עם מערכת בקרה משום שישנם חדרים שאסור בתכלית האיסור שיהיו בהם פתחים: חדרי ממ"ד, למשל. כמו כן ישנם חדרים בהם אי אפשר פיזית להתקין חלון משום שהם נמצאים במרכז הבית, ללא פתחים. במקרה כזה יהיה צורך להתקין בחדר חור שישתרך לכל אורך קירות הבית עד מחוצהּ לו, וממנו ייפלט העשן החוצה אך פתרון זה אינו אידיאלי או דקורטיבי ולכן  יש צורך במערכת בקרה למנועי פתיחת חלונות, שתפעל על נתיך אשר יסגור מעגל כשיש עשן ויפתח מעגל (כלומר יסגור את החלון ללא אפשרות פתיחה) עם הוצאת כל חומרי המחנק מהחדר. בחברת תעשיות מיגון אש מתקינים מערכת בקרה למנועי פתיחת חלונות על פי התקנים בלבד, ובוחנים כל בית או עסק לגופו בהתאם למבנה ולתנאי השטח. אנו נספק עבורכם את מערכת הבקרה הטובה ביותר להוצאת עשן מהחדר בו נדרשת התקנה זו.

מערכות בקרה לפתיחת חלונות אוטומטיים לשחרור עשן

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו