מערכות שחרור עשן

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
ו/או לפרטים נוספים:

התקשרו עכשיו וקבלו ייעוץ ותכנון למערכות שחרור ועשן. התקנה ותכנון למערכות שחרור עשן. מתן אישורי תקינות וביצוע בהתאם לדרישות כבאות. תיאום פגישה וייעוץ ללא עלות 077-997-5099

חברתנו מתקינה מערכות שחרור עשן מאולצות בהתאם לאופי המבנה ודרישות רשות הכבאות בחלק מהמקומות מותקנים רפפות לשחרור עשן המאפשרות שחרור עשן טבעי ובמקומות אשר לא מתאפשר התקנה של רפפות לשחרור עשן טבעי מותקנים מערכות אלקטרוניות לשחרורעשן אוטומטי. קיימת אופציה לפתיחת חלונות עשן ע"י מנועים וגם במקומות שלא קיימים חלונות כלל כגון האנגרים או מבני תעשיה גדולים או חיוניים מותקנים מפוחים לשחרור עשן כולל תעלות איוורור.

מערכת יבוצע תיאום על פי דרישות הוראות מכ"ר ורשות הכבאות תוכן תוכנית לפי חישוב אחוז שטח הרצפה במבנה, תוך התחשבות ובמידה וקיימת מערכות ספרינקלים. התיכנון יבוצע ע"י מתכנן מערכות לשחרור עשן מוסמך מטעם חברתנו. בסוף ההתקנה יסופקו אישורי התקינות בהתאם לתקן ישראלי 1001. כמו כן חברתנו מספקת שירותי תחזוקה למערכות הנ"ל.

מערכות שחרור עשן חיוניות לכל בית עסק, בין אם יש בו ובין אם אין בו חלונות או מוצאים חיצוניים אחרים. שחרור העשן הוא חלק בלתי נפרד מכיבוי האש ומשמירה על בריאותכם כמי שנמצאים במבנה: מניעת חנק ואפשרות לחזור לחיים שגרתיים מהר. מערכות שחרור עשן הן חלק בלתי נפרד ממערכות מיגון אש, והן מותקנות על פי תקן 1001 של מכון התקנים. בחלק מהמבנים יידרש רק פתח שחרור עשן עם רפפות, בחלקם (למשל בממ"דים ללא חלונות) יידרש חלון קטן שייפתח בעת שאיפת עשן וייסגר על אוטומט, ובחלק מהמקרים דרוש פתח עם מערכת אלקטרונית לשחרור העשן.

תעשיות מיגון אש – תדע שבחרת נכון!

על בטיחות האש שלכם בעסק לא מהמרים, אלא בוחרים בתעשיות מיגון אש. רק תעשיות מיגון אש היא החברה שתדע, בזמן אמת, מה עליה לעשות על מנת שבבית העסק שלכם יותקנו המערכות המשוכללות והאפקטיביות ביותר לכיבוי האש, כולל פתחי יציאת עשן. במידה ויש לכם מערכת קיימת, ניתן להזמין אותנו לבחינת הספרינקלרים שלכם והתקנת פתחי העשן בהתאם אליהם.

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו

מערכת שחרור עשן שאלות ותשובות

מערכת שחרור עשן היא מערכת חדשנית המאפשרת יציאה מבוקרת של העשן מהמבנה בזמן שריפה באמצעות פתחי שחרור עשן בצורה טבעית או באמצעות מפוח ליניקת העשן אל מחוץ לחלל. מערכת שחרור עשן עוזרת לאנשים לצאת מהאזור המסוכן בצורה בטיחות יותר.

מערכות שחרור עשן הפכו פופולריים מאד ומשמעותיים בעיקר בזכות המודעות לנושא השרפות ובזכות שבחלק רב מהמקרים היא חובה להתקנה. בין המערכות השונות ניתן לראות רפפות שחרור עשן, חלונות שחרור עשן, מנועים לשחרור עשן, מפוחים לשחרור עשן ולחצנים שונים.

אנו בחברת תעשיות מיגון אש בע"מ עובדים עם מוצרים באיכות גבוהה המבטיחים פתרונות מעולים בתחום כיבוי וגילוי אש. הניסיון העשיר שלנו, סל המוצרים איכותיים ולקוחות מרוצים מהווים שילוב מושלם הנותן מענה מלא לקהל לקוחותינו.