מערכות כיבוי למטבחים ומנדפים

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
ו/או לפרטים נוספים:

מערכת מודולארית
WCK – LEHAVOT
 

סכנת ההתלקחות והשריפה במטבחים גבוהה ביותר. לשם כך פיתחנו מערכת גילוי וכיבוי אש אוטומטית המיועדת לאזורי בישול גדולים של בתי מלון, מסעדות, מוסדות ציבוריים ועוד. מערכת חדשנית, הקובעת סטנדרטים חדשים ונותנת פתרונות מתוחכמים במיגון מקומות הנתונים לסכנת שריפה.

מערכת WHDR – KIDDE  

מערכת לכיבוי אש WHDR פותחה ע”י חברת KIDDE להגנה של מטבחים ומנדפים. עובדת על כימיקל נוזלי , מיועדת להגן על כל המפגעים במטבח, ארובות, מנדפים ומכשירים.

מערכת KP – AMEREX 

מערכת לכיבוי אש KP פותחה במיוחד למטבחים בחברת “AMEREX” המיוצגת בארץ ע”י חברת “להבות ייצור ומיגון בע”מ”. המערכת היא אוטומטית, מבוססת על כימיקל נוזלי והיא מגינה על הארובה, המינדפים ועל כל אזורי ואביזרי הבישול.

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס

 כיבוי אוטומטי למנדפי בישול:

יצוין כי רק מנדפים הנושאים עמם מערכות כיבוי מעים אלו הם הבטיחותיים לשימוש והנדרשים בכל מסעדה ועסק המוכר מזון, על מנת לקבל את רישיון העסק. מנדפים צוברים שומנים, ובטמפרטורות גבוהות של יולי אוגוסט הם פשוט יצרו שריפה שאתם כלל לא תדעו מאיפה היא באה. רוב השריפות שאנשים לא ידעו לאבחן מהיכן מגיעות התגלו ככאלה שפרצו תחת מערכת גז תקינה, אך מנדפים רוויי שומנים. כל העקבות מצביעות על רכיב זה. לכן, אל תהיו חלק מהסטטיסטיקה. אם אתם עומדים להתקין מנדפים, אל תזמינו אותם מספק ציוד למסעדות. התקשרו ישירות לחברה להתקנת אמצעים לכיבוי אש ותנו לנציגיה להתקין לכם מנדפים בבית העסק.

המנדפים של תעשיות מיגון אש – 100% בטיחות

מנדפים אלו מחוברים אל מערכות כיבוי אש אוטומטיות שתפקידן לזהות פוטנציאל לשריפה ולנתק אותם בעתו. רק כאשר הוא מוסר, השומנים מנוקים והמשטח חוזר לקדמותו יוכל המנדף לשוב לפעולה תקינה. מי שמחפש 100% בטיחות יבחר "תעשיות מיגון אש", ויתקין את המנדפים אצלם בלבד.

 

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו

מערכת כיבוי מנדפי בישול שאלות ותשובות

מערכת כיבוי מנדפי בישול למטבחים ותנורים כוללת גלאי חום, אשר מזהים עלייה של טמפרטורה ושולחים התראה למערכת ולבעל המקום. ברגע שמופעלת ההתראה, מיכל הכיבוי האוטומטי מופעל ודואג לכך שחומר הכיבוי יותז לעבר האש.

מערכות כיבוי מנדפים של בישול או תנור הפכו פופולריים מאד משמעותיים בעיקר בזכות המודעות לנושא השרפות ובזכות שבחלק רב מהמקרים היא חובה להתקנה. בין המערכות השונות ניתן לראות מערכות למעבדות, מערכות למטבח, מערכות לעסקים, מערכות מנדפים כימיים ומערכות למסעדות.  

אנו בחברת תעשיות מיגון אש בע"מ עובדים עם מוצרים באיכות גבוהה המבטיחים פתרונות מעולים בתחום כיבוי וגילוי אש. הניסיון העשיר שלנו, סל המוצרים איכותיים ולקוחות מרוצים מהווים שילוב מושלם הנותן מענה מלא לקהל לקוחותינו.