מפוחים לשחרור עשן

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
ו/או לפרטים נוספים:

מערכת שחרור עשן במבנים הינה חיונית ואף קריטית להתגוננות מפני העשן וכן להצלת חיים בעת פרוץ שריפה במבנה, בזמן השריפה סוגים רבים של חומרי בעירה מתלקחים וכתוצאה מכך נפלטים לאוויר גזים רעילים ותוצרי שריפה מסוכנים אשר עלולים לגרום לאנשים הנמצאים באזור להרעלה וחנק.

התפקיד של המערכת הזו הינו למעשה לבצע פינוי מבוקר של העשן בזמן השריפה ובכך לאפשר יצירת אזורים בטוחים בחלקים במבנה דרכם ניתן לברוח מהמבנה הבוער.

עובדה ידועה הינה שהגורם העיקרי למוות בזמן שריפה הינו חנק הנגרם מנשימת גזים רעילים הנפלטים מהאש.

ישנם כמה סוגים שונים של פתרונות יעילים ומומלצים לשחרור עשן וחום במבנים, הפתרון המתאים למבנה נקבע עפ"י התנאים מבנה.

אחד מהפתרונות ש מהם הם:

  • מפוחים לשחרור מאולץ של עשן עם קצב החלפת אוויר קבוע המאפשר פינוי מהיר של עשן וחום. את המפוחים אנו מתקינים יחד עם גיבוי של גנרטור חירום והכל בהתאם לתקנים הנדרשים  

מפוחים לשחרור מאולץ של עשן והחלפת אוויר מותקנים במבנים בהם הריחוק מהסביבה החיצונית הוא קטן על פי התקנים. במקרה זה, חילוף העשן באוויר נקי מתבצע באמצעות מפוח, האמצעי היעיל ביותר למרחקים קטנים (בשונה מכך, חלון עם נתיך אוטומטי הוא המענה האולטימטיבי לחדרי ממ"ד הנמצאים בדרך כלל רחוק מהקיר החיצוני).

כאן מתבצעות התקנות איכותיות של מפוחים לשחרור עשן. אם אתם חושדים שהחברה שהתקינה לכם את מערכת כיבוי האש לא צדקה בקביעה שלה לגבי מערכת שחרור העשן שלכם, ובפרט מפוחים לשחרור עשן, אתם מוזמנים לקרוא לנציגים שלנו בתעשיות מיגון אש שיבחנו את המערכת ויבדקו האם יש או אין מקום להחלפה ושדרוג. אנו עובדים על פי התקנים בלבד, לא מעגלים פינות, ודואגים שלכל לקוח עסקי יהיה מענה שחרור עשן מתאים ביותר בהתאם לנסיבות.

חשוב מאד לבצע את הבדיקה ולוודא שמערכת שחרור העשן שלכם תקינה ושומרת עליכם באמת ובתמים מסכנת חנק. אצלנו ניתן להזמין בדיקה גם עבור מערכת שלנו וגם עבור מערכת שהמתחרות התקינו באתרים שלכם.

חברת "תעשיות מיגון אש" מספקת את הפתרונות האידיאליים ומתחייבת למצוא את פתרון המושלם והמתאים ביותר לכל מבנה ומפעל.

מפוחים ויונקי אויר

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו