מהו ייעוץ בטיחות לארגונים גדולים?

ייעוץ בטיחות הנו סדרה של נהלים ותקנים חוקיים אשר נוסחו על מנת לוודא כי בית העסק שלכם או הארגון עליו אתם מופקדים במצב בטוח וחף ממפגעים חיצוניים. ייעוץ בטיחות חולש על סדרה של פרוייקטי בטיחות שתכליתם אפיון מבנים, התקנות והסדרות שונות מול רשויות הכיבוי והמנגנונים המפקחים. חברת ייעוץ בטיחות אחראית על הסדרת רישיון העסק שלכם לשנה הבאה או היתר בנייה נדרש.

אפיון מבנים על ידי חברת ייעוץ בטיחות

חברת ייעוץ בטיחות מבצעת אפיון מבנים מלא שתכליתו להבין כיצד בנויים החדרים בארגון, האם הם חשופים לדליקות, ואם כן – אלו אמצעי התרעה, דיווח והגנה יש להתקין. בחדרים השונים יוצבו גלאי אש ועשן, וספרינקלרים (מתזים) שיתפקדו כאמצעי הגנה בזמן אמת.

ביצוע התקנות עבור בית העסק

חברת ייעוץ בטיחות תבצע התקנות של מוצרי בטיחות כגון גלאים, חייגנים אוטומטיים למוקדי כיבוי אש וספרינקלרים בבית העסק כפי שתוכנן באפיון. ביצוע ההתקנות ייעשה באופן נקי ומסודר, כזה שבו רכיבי האלקטרוניקה השונים יוצנעו בקיר ובארונות התקשורת והגלאים והספרינקלרים יוצבו בדיוק בנקודות שתוכננו באפיון.

הסדרות לגאליות מול גורמים מפקחים ורשויות כיבוי

שירות ייעוץ בטיחות דואג להסדיר את הגנת העסק שלכם מול מפקחי בטיחות וכיבוי אש שונים הפועלים באזורכם, לרשום את בית העסק שלכם כעומד בתקנים ובכך להבטיח שיינתן לכם רישיון עסק או היתר בנייה כדין. כמו כן, בשירות ייעוץ בטיחות יעמדו מול גורמי כיבוי אש חיצוניים ויספקו להם מידע על בית העסק שלכם בדמות תיק שטח הממפה את נקודות התורפה ואת אסטרטגיות הכיבוי במקרים של אירועי אש שונים.

בחירה מומלצת של שירות הייעוץ

אנו ממליצים לבחור להתקשר עם יועצי בטיחות רק דרך חברות גדולות ומוכרות. ייעוץ בטיחות הניתן מחברה מאפשר לכם את כל הכלים להתמודדות קלה עם הרשויות ועם הביורוקרטיה ובכך להסדיר בקלות את רישיונות העסק והיתרי הבנייה. בנוסף, לחברת ייעוץ בטיחות ישנו ניסיון עם שינויי תקן, והיא תעדכן אתכם בטלפון או באמייל כאשר זה קורה, כולל ביצוע התקנות נדרשות ומעודכנות כאשר נדרשות. בכך, אתם תמיד תמצאו את עצמכם עומדים בתקנים באופן מלא וללא הישארות מאחור בשום מצב.