יועצי בטיחות אש להסדרת ספרינקלרים ומערכות גילוי אש

במאמר שלפניכם נספק מידע על חברת יועצי בטיחות אש שתסדיר עבור עסקים, מוסדות, חברות וגופי תחזוקה שונים אמצעי הגנה מפני אש ככתוב בחוק. יועצי בטיחות אש יעבדו תמיד על פי התקנים וימפון כל מבנה על פי נתוניו על מנת לספק התאמה מושלמת של רכיבי הגנת אש רלוונטיים לנקודות התורפה שלו. יועצי בטיחות אש מוסמכים לאשר ולהתקין את המוצרים הבאים.

מערכות גילוי וכיבוי אש - תעשיות מיגון אש בע"מ

גלאי אש לגילוי וחישה ראשוניים

גלאי אש נקראים גם גלאי עשן וייעודם הוא לזהות שריפות או דליקות בקנה מידה קטן. הזיהוי לא נעשה באמצעות שדה ראייה של מצלמה אלא בעזרת זיהוי גוף חם בתנועה שנראית כמו תנועה של אש: מהירה ומוחלטת. כאשר הגלאים מגלים את האש הם מדווחים עליה לרכזת הגנת אש שמעבירה את המידע לצופרים, על מנת שיעדכנו אתכם שאחזה אש במבנה, או שהיא עומדת לאחוז בו. יועצי בטיחות אש ידאגו להסדיר גלאים בנקודות בהן נצפו הכי הרבה כשלים ונקודות תורפה.

צופרים להתראה מפני שריפות

הצופרים מחוברים לאזור בו מותקן הגלאי במערכת. החיבור יוצר יחסי גומלין בין הגלאי, רכזת האבטחה והצופר בסדר זה. בתחילה, הגלאי מגלה את האש ופותח התראה לאזור שלו במערכת. כתוצאה מכך, האזור שבמערכת מורה להפעיל את הצופר שנמצא בחיבורו. כתוצאה מכך אצתם יודעים שאחזה אש או שהתחילה דליקה במבנה. יועצי בטיחות אש יציבו תופרים היכן שישנם גלאים על מנת שהדיווח יתבצע בזמן אמת וכמה שיותר קרוב לאירוע עצמו.

ספרינקלרים ומטפים – אמצעי הגנה בזמן אמת

בעוד מטפים הם אמצעי כיבוי ניידים אותם אתם צריכים להפעיל בעקבות קבלת התראה מהצופר לגבי השריפה, ספרינקלרים מבצעים את אותה פעולה על אוטומט ומבלי להזדקק לשום מערכת אחרת. הם מכילים כוסות עם נוזלי ניפוץ, ועל כן משמשים גם כגלאים של עצמם. אם אש אוחזת בהם היא גורמת לנוזל הקשיח שלהם לבקע את הכוסות ולהיפתח. כאשר ספרינקלרים נפתחים מים מותזים לעבר מקור האש על אוטומט. בתחום זה עוסקים באופן אינטנסיבי יועצי בטיחות אש, אשר מספקים גם שירותי הזזת ספרינקלרים ותחזוקתם במהלך כל השנה.

הסדרת מערכת הגנת אש מחברת ייעוץ – חובה בכל עסק או ארגון

כיום, כל ישות עסקית, ארגונית או מוסדית צריכה להסדיר הגנת אש. חברת יועצי בטיחות אש מספקת מענה הגנת אש מלא ותקני, על בסיס נהלי התקנה חוקיים. יועצי בטיחות אש יפעלו לתחזוקתה של המערכת, שדרוגה, יישום תיקונים ובדיקתה בכל סוף שנה על מנת להעניק רישיון עסק לשנה הבאה.

 למידע נוסף בנושא ספרינקלרים

התקנת מערכות ספרינקלרים

התקנת מערכות ספרינקלרים לפגישת ייעוץ ללא התחייבות ו/או לפרטים נוספים: תעשיות מיגון אש מתמחה מזה 25 שנה בהתקנת מערכות ספרינקלרים ומשאבות לכיבוי אש בבתי משרדים,

קרא עוד »

ספרינקלרים

ספרינקלרים עושים אצל המקצוענים – תעשיות מיגון אש לפגישת ייעוץ חינם, מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם פתרונות כיבוי שאפשר לסמוך עליהם ברגע האמת התקשרו עכשיו

קרא עוד »