בדיקות בטיחות אש למגזר הפרטי

אם יש לכם בית עסק, או שאתם אחראי בטיחות בחברה בה אתם עובדים, עליכם לדאוג בהקדם האפשרי לבצע בדיקות בטיחות אש למגזר הפרטי. הבדיקות ניתנות לכל בית עסק, מהחברה הגדולה ביותר ועד לאחרון העסקים הזוטרים השוכרים מבנה עבודה. בדיקות בטיחות אש מזכות מדי שנה ברישיון עסק ומאפשרות לכם לדעת שהמקום בו אתם שוהים הוא מקום בטוח המספק את כל מה שצריך לעובדים ולסביבתם.

בדיקות בטיחות מידע חיוני

מה צריך לדעת כדי להיות בטוחים שאתם מכוסים בבדיקות?

בראש ובראשונה – לערוך אותן כמובן, אבל גם לקרוא תקנים ולהבין מהן דרישות המחוקק לגבי מערכות כיבוי אש חוקיות. התקנים אינם פשוטים ומובנים בשל כך שבתי עסק מתויגים וממופים על פי המיקום שלהם (בטוח או מעודד בעירה) ועל פי התכולה שיש בתוכם (סטנדרטית או מעודדת בעירה), ועל פי מאפיינים נוספים. מה שצריך לדעת הוא שבבדיקה צפויים לכם חוסרים, אבל צפויות לכם גם התשובות הנכונות לגבי מערכות בטיחות שיצטרכו להיות מותקנים אצלכם בבית העסק.

אלו סוגים של התקני בטיחות תצטרכו בעסק?

גלאי עשן, גלאי אש, ואמצעי תגובות מערכת כמו צופרים להתרעה מפני הסכנה, ספרינקלרים שישיבו מים למקורות האש, וכד'. כמו כן, יש לקחת בחשבון צידודים והתפרצויות ידועות מראש של האש, תוך הצבת תגובות מערכת כמו ספרינקלרים גם שם – על מנת שהאש לא רק תיכבה במקורה, אלא שתהיה מניעה של היווצרות מקורות אש נוספים, או חלילה – של הגעה לחומרים דליקים.

מה חשוב לוודא לאחר הזמנת ההתקנה?

לודוא שנעשו אצלכם בעסק בדיקות וניסויי כלים לאישוש הצלחת ההתקנה. כמו כן, עליכם לדעת כיצד המערכת עובדת, מי היא תשתמש בספרינקלר ומתי היא תפעיל צופר. עליכם לוודא שאתם מקבלים הדרכה מהמתקינים, ויודעים בדיוק מה נובע ממה במערכת הזו, על מנת שתהיו מוכנים לרגע בו חלילה יקרה משהו באזור העסק ואז תדעו אלו תגובות מערכת צפויות בכל מקום. מניסיון, תגובות מערכת במערכת כיבוי אש אינן מעטות ומומלץ לרשום את הדברים על פי החדרים בעסק על מנת שתדעו מה מצפה לכם ברגע האמת ולא תופתעו.

למידע נוסף על יועץ בטיחות אש למגזר הפרטי ניתן לפנות אלינו!