גלאי לייזר ליניקת עשן (LASD)

לפגישת ייעוץ חינם,
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

גלאי זה מתבסס על קרן לייזר מדויקת אשר אחראית לביצוע הגילוי. הגלאי ניחן במעגל בקרה מתוחכם ומפורט המבוסס על נוריות חיווי אשר מעדכנות על כיוון סף זרימת האוויר. כמו כן, מצויד הגלאי בשלוש אזעקות אשר כל אחת מהן משמיעה צליל שונה בעוצמה. כל סוג של אזעקה מצביע על כיוון אחר אשר תוכנן מראש.

פרטים טכניים על גלאי לייזר

הגלאי הנו מתוצאת חברת XTRALIS. לא רק שזהו גלאי מדויק מאד המקטין מאד את הסיכוי לגילוי שווא, הוא גלאי מפורט המתבסס על בקרה וחיווי מתקדמים המצביעים על מקור האש וכיוון הזרימה שלה, ולא רק על התראה אזורית ללא פירוט על הכיוון (כפי שקורה ברוב הגלאים).

תעשיות מיגון – מתאימים עבורכם מערכות הגנת אש

אנו מתקינים מערכות הגנת אש בעסקים כנגד מתן רישיון עסק, ועוסקים גם בהתקנת המערכות במקומות ציבוריים. שירתנו בעלי מפעלים, חברות הייטק, תעשיות ושטחים ציבוריים מרכזיים במקומות יישוב. התקנו במקומות אלה רק ציוד מיגון אש שנבחר על פי התקנים המקומיים, והשתמשנו ברכיבים מובחרים בלבד, אשר ידוע כי הם נחשבים למובילים בתחומם. אנו מרבים לעבוד, למשל, עם מוצרי חברת טלפייר שנחשבת למתקדמת מאד בייצור מוצרי מניעת אש. תעשיות מיגון שמה לעצמה למטרה למגן כמה שיותר לקוחות ולעשות זאת באיכות חסרת פשרות ועל פי התקנים בלבד. הצטרפו גם אתם והגנו על הסביבה שלכם מהנורא מכל.

לפגישת ייעוץ חינם,
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו