התקנת ספרינקלרים – כך תבחרו את החברה המיישמת

אחת התמורות החשובות בתחום כיבוי האש היא הספרינקלרים. זוהי המצאה גאונית שלא מצריכה מערכת אלקטרונית לגילוי האש. כל ספרינקלר הוא גם הגלאי וגם אמצעי הכיבוי. האובייקט שמגלה את האש הוא חומר ניפוץ שנמצא בתחתית כל ספרינקלר. כאשר הוא מגלה את האש הוא מתפוצץ על החלק התחתון של הספרינקלר, מבקע אותו וגורם להתזת מים ממנו. כל ספרינקלר פועל בנפרד ולא יחדיו כמערכת אחת, בהתאם למיקום האש או הסיגריה הבוערת. מה אתם צריכים לדעת על שירות התקנת ספרינקלרים? להלן המידע החשוב באמת.

ספרינקלרים מתקינים אך ורק עם אפיון הכולל ביקור באתר שלכם

אף פעם אל תיקחו תשובה לפיה עובדי החברה מנוסים והם לא צריכים לבקר במבנה שלכם כי הם מכירים כמוהו (או מסוגו) בעל פי על פי ניסיונם. גם בעל ניסיון של עשרות שנים בענף צריך לבקר במתחם כדי לבדוק האם בכל זאת ישנן נקודות תורפה שקשה לשים לב אליהן: חומרי בנייה מעודדי בעירה, סמיכות לשטח חיצוני מסוכן (למשל שדה) וכד'. מערכות ספרינקלרים חשוב להסדיר אך ורק על סמך אפיון פיזי של עובדי החברה. רק בדרך זו התקנת ספרינקלרים תשרת אתכם ותספק את מה שצריך כדי להגן על החדר מבעירה.

חובה להתקין את הספרינקלרים בליווי הדרכה על המוצרים

חברת התקנת ספרינקלרים צריכה לספק לכם הדרכה מקיפה על המוצרים שהיא מתקינה. רק בדרך זו אתם תדעו מה לעשות כאשר ספרינקלר התפקע בניגוד לציפיות, עד בואם של עובדי החברה המקצועיים להמשך טיפול, ורק כך תדעו מתי המערכת שלכם התיישנה וזקוקה לרענון. בהקשר הזה, אם ישנו שינוי בתקנים על נציגי חברת התקנת ספרינקלרים להודיע לכם באופן מידי ולהסדיר את התקנתה של המערכת התקנית במקום זו הנוכחית.

חשוב לוודא שאחד מתנאי ההתקשרות הוא הזזת ספרינקלרים

קורה שתצטרכו לעבור משרד או פשוט להעביר את הספרינקלרים חדר, כי שם מתבצעת הפעילות שאסורה בבעירת אש. אלו פעולות שלא ניתן לעשות בעצמכם כי רק חברת התקנת ספרינקלרים מוסמכת לסגור את הברזים ולהוציא אותם מההברגות. מצד שני, אלו מוצרים ששילמתם עליהם, ולא מעט. חשוב שיהיה לכם מוצא כאשר אתם עוברים או מחליטים להעביר את הספרינקלרים אזור פעילות. לכן, חשוב לוודא כי חברת התקנת ספרינקלרים מכניסה לחוזה מולכם גם את שירות הזזת הספרינקלרים ומתמחרת אותו במחיר שידוע ומקובל עליכם מראש. רק כך תוכלו להכין את עצמכם כלכלית ליום בו תצטרכו באמת להזיז אותם מכל סיבה שהיא.