התקנת ספרינקלרים – כך תסדירו נכון את פעילות החברה מולכם

מעוניינים לדעת כיצד מיישמים התקנת ספרינקלרים? בואו ללמוד כיצד להבטיח התקנת ספרינקלרים מן המעלה הראשונה על ידי מומחים! אם הנכם חברת אחזקות בבניין מגורים או משרדי, או שאתם חברה שמספקת שירותים הכרוכים בחומרי בעירה או בסיכון אליה, אתם תצטרכו, בנוסף למערכת האש התקנים שהמחוקק קבע שאתם חייבים בה (גלאים, צופרים וכד') גם מערכת ספרינקלרים. במאמר שלפניכם נספק לכם את המידע מה יש להסדיר במסגרת התקנת ספרינקלרים על מנת להבטיח את מימושה על הצד הטוב ביותר.

הסדרה ראשונית של המערכת

על חברת התקנת ספרינקלרים להסדיר עמכם את הנושאים הבאים: כמה ספרינקלרים יותקנו? היכן הם ויצבו בתוך התקרה? האם הם יהיו נסתרים או גלויים? אלו שירותים תוכלו לצרוך במסגרת היותכם מנויי החברה? האם הזזת ספרינקלרים לחדר אחר בו מתרחשת הפעילות המסכנת וביטולם בחדר הקודם אפשרית? מאד מומלץ להכניס סעיף זה לחוזה עם החברה משום שפעמים לא מעטות תצטרכו לשנות מיקום פעילות (למשל להחליף את חדר הכביסה של הבניין שזקוק לספרינקלרים במועדון הדיירים שלא זקוק להם).

התקנת המערכת הלכה למעשה

התקנת ספרינקלרים באופן מעשי מתבצעת באמצעות חורים בתקרה על מנת להטמיע את ברזי הנספרינקלרים בהם ולחבר אותם לתשתית המים של הבניין או המבנה. לאחר מכן הספרינקלרים יוברגו לתקרה והיא תיסגר מחדש כך שלא תיראה שהיא נחצבה. ההתחייבות היא אך ורק לחציבת המתזים לשם חיבורם לתשתית המים, לא יותר מכך. בסיום ההתקנה יתבצעו ניקיונות על מנת להחזיר את החדר המוגן למצבו הקודם ההיגייני. מעתה, החדר שלכם מוגן ויש בו מערכת ספרינקלרים מותקנים ומוכנה לשימוש.

בדיקה שהמערכת תקינה

תיערך בדיקה לאחר התקנת ספרינקלרים על מנת לוודא שהם עובדים כמו שצריך. הספרינקלרים צריכים לעבוד כך שמים יוטחו כאשר הם מזהים חום. החדר המיועד לבדיקה יפונה מתכולות יקרות וימוגן מפני המים. במידה והבדיקה הצליחה, החדר נכנס לכשירות ויהיה צפוי להגנה במידה ותאחז בו אש.

שירותים למען הלקוח מחברת התקנת ספרינקלרים

עדכון לגבי מערכת חדשה שהושקה והצעת מחיר להתקנתה, עדכון לגבי שדרוג נהלי התקן בתחום מיגון אש והיערכות לשינוי כדי לקבל רישיון עסק לשנה הבאה. עבודות תחזוקה הזזה ולאחר מכן התקנת ספרינקלרים מחדש, מענה בזמן אמת לפניות הלקוחות שדורשים את השירותים הללו, עבודה עם מערכות תקניות בלבד, ייעוץ מדויק והכוונה ממוקדת בהתאם לדרך בה התקנים מתייחסים למבנה שלכם ולכשלים ולסיכונים הטמונים בו בתחום מיגון אש.