כך מומלץ לממש את הסדרתה של התקנת ספרינקלרים לארגונכם

בואו ללמוד כיצד להסדיר התקנת ספרינקלרים בשירות האחזקות, בבניין או במפעל שלכם. המאמר יחלוש על כל הנושאים שאתם צריכים לדעת על מנת להבטיח התקנת ספרינקלרים מן המעלה הראשונה אשר תבטח את כל הפעילויות בהן ישנה תוספת סיכון לבעירת אש.

איתור חברה למיגון אש והתקנת ספרינקלרים

חשוב לעמוד בקשר עם חברה שעובדת על פי התקנים ומציעה ללקוחותיה את כל הנדרש בנושא התקנת ספרינקלרים: התקנה ראשונית, בדיקה, שדרוג המערכת אם אלה הן דרישות התקן המעודכנות, כולל דיווח בזמן אמת כשזה הוחלט, הזזת ספרינקלרים במידה והפעילות עוברת לחדר אחר ועוד. החברה שתתבססו עליה בתור שירות התקנת ספרינקלרים צריכה לממש עבורכם את כל היעדים הללו ובכך לדאוג שהעסק או שירות האחזקות או המוסד שלכם יהיה מוגן אש ותקני מבחינה חוקית כמדי שנה.

התקנת מערכות ספרינקלרים בפועל

על מנת לממש התקנת ספרינקלרים כהלכה, נציגי חברת הספרינקלרים צריכים יהיו להסדיר אתכם את הדגם הנבחר, המבוסס על ספרינקלרים סמויים או גלויים. בהתאם לסוג המערכת שתתאים עבורכם, יתבצעו חציבות בתקרה על מנת לממש 2 מטרות, להציב שם את הספרינקלרים כולל קידוח והברגה ולאחר מכן לחבר אותם למערכת המים שלכם. בסיום הפעולות הללו התקרה תחובר מחדש, והמרצפות ינוקו על ידי עובדי החברה על מנת להשיק את המערכת סופית מבלי ליצור בחדר בעיות תברואה.

ודאו מימוש ויישום עבודות תחזוקה והזזה

במידה ואתם עומדים להעביר את הפעילות בחדר עם הספרינקלרים לחדר אחר או זקוקים למענה תחזוקה כללי יותר, יש ליצור קשר עם עובדי חברת הזזת ספרינקלרים. מענה יעיל ומהיר הוא סממן מעולה אשר מביע רצון טוב לעזור, לסייע ולקדם את הפעילות שלכם מבלי להיכנס לכשלים במערכת. עבודות תחזוקה ובדיקה יש לבצע בכל מקרה בסיום שנת עסקים על מנת לוודא שהמערכת תקינה לשם הענקת רישיון עסק גם לשנה הבאה.

עדכונים ושדרוגים בזמן אמת שהחברה צריכה לעדכן אתכם לגביהם

על חברת התקנת ספרינקלרים לעדכן אתכם לגבי שדרוג אפשרי למערכת, בין כחידוש טכנולוגי ובין אם זו חובה שחל דרישות התקן החדשות. חברת התקנת ספרינקלרים צריכה לעדכן אתכם בפעילות שמתבצעת מול הרשויות לאחר התקנת ספרינקלרים על מנת שתדעו איפה אתם עומדים בקבלת רישיון עסק לשנה הבאה. בדרך זו אתם תוכלו לדעת מה מצבכם, מה עליכם לשפר במערכת ואת הצפי לקבלת רישיון זה. חברה ששומרת על קשר רציף עם לקוחותיה ברמה זו היא הארגון אליו כדאי יהיה לפנות לשם יישום התקנת ספרינקלרים.