כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ בטיחות לארגונים ועסקים

קבלת רישיון עסק לשנה הבאה או היתר בנייה מחייבת התקשרות עם שירות ייעוץ בטיחות תקני. עובדי שירות זה יעברו על תמורות שונות המתחוללות בבית העסק או בארגון בנושא בטיחות וימפו אמצעי הגנה תקניים לביצוע הכיבוי בזמן אמת. המטרה היא להתקין גם אמצעי אזעקה והתרעה כמו צופרים וגם אמצעי הגנה ממשיים כמו ספרינקלרים. בנוסף, שירות ייעוץ בטיחות ייצג אתכם מול מפקחי בטיחות אזוריים ורשויות כיבוי ויוודא שאתם עומדים בתקנים ועל כל כשירים לקבל רישיון עסק והיתר בנייה כחוק. כמו כן, שירות ייעוץ בטיחות יעמוד מולכם בקשר כאשר חל שינוי בתקנים, כולל ביצוע השינוי על מנת שהארגון שלכם תמיד יהיה כפוף אליהם.

פרויקטים שונים שנעשים על ידי שירות ייעוץ בטיחות

אפיון מבנים, תכנון מערכת כי בוי אש וספרינקלרים על פי האפיון בכל חדר בעסק או בארגון, ביצוע התקנת המערכת על רכיביה השונים, ניסוח תיק שטח המפרט כשלים ונקודות תורפה העלולים להביא לדליקה, כולל דרכי כיבוי נדרשים במידה והיא מתרחשת. המסמך יהיה נגיש לכוחות ההצלה שידעו בדיוק מה לעשות כאשר מתרחש אירוע.

עדכון בזמן אמת בעקבות שינוי בתקנים

השתנו תקני בטיחות אש? שירות ייעוץ בטיחות יעמוד עמכם בקשר ויבצע את השינוי בזמן אמת: התקנת מערכת גילוי אש יותר מתקדמת, שינוי סוג הספרינקלרים שהותקן במבנה, שינוי מיקומם בעקבות שינוי התקן, ועוד. חברת ייעוץ בטיחות טובה לא תמתין שהדיווח על השינוי בתקן יגיע אליכם.  היא תבצע את השינוי כשהוא עדיין ידוע למעטים ועל כן תדאג שאתם תמיד תהיו נחשונים בתחום הבטיחות, כלומר ארגון שמוביל בתחום זה בכל נקודה בציר הזמן.

עמידה בקשר מול גורמי פיקוח, דיווח וכיבוי והצלה חיצוניים

חברת ייעוץ בטיחות תעמוד בקשר מול גורמים אלו כדי לאשרר שאתם עומדים בתקנים, זכאים לרישיון עסק או היתר בנייה, ולוודא שיש מי שיגן עליכם במקרה של שריפה. חברת ייעוץ בטיחות תעמוד בקשר רציף מול גורמים אלו כדי לוודא שבית העסק או הארגון שלכם מכוסה במאת האחוזים ויזכה למענה אמת כאשר יתרחש אירוע. כמו כן, היא תעמוד בקשר עמם כדי לוודא שנושאי הבטיחות אצלכם מתהווים כחוק ובמקרה של צורך בשינוי – ייווצר עמכם קשר לשם ביצועו.