מדוע חשוב להזמין יועץ בטיחות לביתכם?

יועץ בטיחות מסייע לכם לאפיין מערכות בטיחות בבית. יצוין כי בניגוד לעסקים, שבלי זה הם לא מקבלים רישיון עסק, בבתים אין כל חובה חוקית לצרוך שירותי בטיחות, אך חברות הביטוח רשאיות להתנער מלקוחות שלא התקינו את המערכת. התנערות כזו קוראת ב- 98% מהמקרים רק אם הבית עבר פעם ניסיון פריצה, או ששריפה השתוללה בו פעם. בקיצור, רק כאשר הבית חווה אסון המצריך מערכת בטיחות מונעת – חברת הביטוח נוקטת במדיניות זו. יחד עם זאת, הדייר אינו מאפיין בטיחות ועל כן עליו להיעזר במאפיין מקצועי.

יועץ בטיחות – עבודה עם הנחיות סוקר

הנחיות סוקר הן הנחיות שבלעדיהן חברת הביטוח מתייחסת אליכם כאילו אין לכם מערכת בטיחות, גם אם היא עצמה קיימת. אלו הנחיות שהחברה קובעת מהי מערכת תקינה, החל מאריך תיראה רכזת האבטחה ועד למראהו של לוח המקשים והפונקציות שלו. החל ממספר הגלאים של האבטחה ועד לכמות הספרינקלרים שזה עוסק בכיבוי אש. לכן, אם חברת הביטוח הכריחה אתכם להתקין, סביר שיש לה הנחיות סוקר, איתן יכול לעבוד רק יועץ בטיחות מקצועי.
דאגה לבטיחות הבית
 
גם אם היוזמה היא שלכם, חשוב שיועץ בטיחות מקצועי ידאג לממש אותה. כאשר יועץ בטיחות מקצועי דואג לכך, אתם יכולים להיות בטוחים שהבית שלכם בטוח לשימוש, הגלאים יעבדו, לא יזייפו ולא יופעלו שלא לצורך. גלאי האש שלכם יעבוד רק כאשר תתרחש שריפה. הרבה פעמים כאשר המערכת לא מוגדרת טוב, הגלאים עלולים לבצע גילוי סתמי (סרק) ומזה חברת הבטיחות תימנע בשל עבודתה המנוסה והמקצועית בכיול גלאים ובהתאמת לקפל הקירות של הבית.
 
הזמנת יועץ אקוטית גם לאחר ההתקנה
 
השתנו תנאי האבטחה, הגיעה חברת בנייה או שיפוצים שהעלתה את החשש שתתפרץ שריפה, העובדים שעובדים בחוץ נדרשים לפיקוח יתר: כל אלו סיבות מספיק טובות להחזרת יועץ הבטיחות של חברת תעשיות מיגון לבתיכם לאפיון והערכה מחדש.
 
תעשיות מיגון – חברת המיגון שלך
 
תעשיות מיגון הנה חברת בוטיק אשר תסייע לכם לאבזר את הבית באביזרי אבטחה כמו גלאים וסירנות, ומערכות כריזה מתוחכמות. החברה עובדת גם עם אביזרי בטיחות אש וגם עם אביזרי מיגון וגילוי פריצה.
 
צרו קשר עם "תעשיות מיגון" למיגון מלא של ביתכם!