מערכות ביטחון

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
ו/או לפרטים נוספים:

מערכות ביטחון כללי

מערכות הביטחון מספקות הגנה קידמית ומתריעות בפני פריצה, קיימים סוגים שונים של גלאי פריצה וכמו כן קיימות מערכות הקלטה של מצלמות האבטחה שמספקות תמונה ברורה של האזור המוגן. תיכנון וייעוץ יבוצע ע"י מתכנן מערכות ביטחון מטעם חברתנו.

תעשיות מיגון אש מתמחה בהתקנת רכזות אבטחה ומיגון ישראליות כמו פימא, לצד מערכות תוצרת חוץ אשר אושרו בהתאם לתקנים. אנו נאפיין את מספר האזורים, כלומר את מספר הגלאים שהמבנה שלכם דרוש לו. אנו נקבע את המיקום של כל גלאי וגלאי, בין אם על החלון ובין אם בקרן החדר. ייתכנו גלאים חיצוניים להגנה על מגרשים וחצרות. באשר למצלמות, אנו נבחר את מערכת ה- HVR האולטימטיבית עבור המבנה שלכם, ונספק מצלמות בהתאם לאופי המבנה ותנאי הראות שלו. אנו עובדים גם על פי הנחיות סוקר של חברות הביטוח וגם על פי אפיון שאנו בוחנים, בהינתן שהפרויקט מתבצע ללא הנחיות סוקר.

תעשיות מיגון אש – בחרו בטוב ביותר!

כשזה נוגע לפריצה למבנה שלכם, אל תהיו שאננים. רק חברה כמו "תעשיות מיגון אש" תדע לבצע את המהלך הנכון, לקבוע תסריטי אפיון מציאותיים ולהתקין עזרים שיסייעו לכם לתגבר את האבטחה. אנו מתקינים גלאים, אזעקות, אמצעי דיווח שקטים (דיווח שוד) למוקדים חיצוניים, מצלמות אבטחה ורכזות HVR לתפעולן והוצאת הקלטות חיות מהן. 

צרו איתנו קשר

לפגישת ייעוץ חינם, מלאו את הטופס

מתמחים במתן פתרונות כיבוי אש למשרדים, עסקים, חברות מוסדות ורשתות

מבין לקוחותינו