ספרינקלרים במנגנון כיבוי קצף

ספרינקלרים הם אמצעים אוטומטיים לכיבוי אש. הם מותקנים כחלק ממערכת כוללת לכיבוי אש, אשר נדרשת בבתי עסק ובתוך בניינים ציבוריים. גם בנייני מגורים, בחדר המדרגות המשותף, בחדר משאבות המים ובחדר הגז, זקוק למערכת כיבוי אש המבוססת על ספרינקלרים במנגנון כיבוי קצף.

כיצד פועלים ספרינקלרים במנגנון כיבוי קצף?

בראש ובראשונה, הגלאי מבצע את הגילוי, מה שגורם להפעלת האזעקות. כעבור מרווח זמן שנקבע מראש, ספרינקלרים במנגנון כיבוי קצף מתיזים נוזל מוקצף המשמש לכיבוי כל סוגי הדליקות: מתכות דליקות, נוזלים כמו דלקים ושמנים, דליקות חשמל וגז. בחירת הספרינקלרים עם מנגנון הכיבוי הנכון נקבע על פי סכנות הדליקות שיש במבנה. לא כל ספרינקלר משמש לכל סוגי הדליקות, ולכן יש לבחור אותם על פי מה שעלול להתרחש בפועל.

מה המשמעות של ספרינקלרים במנגנון כיבוי קצף במבנים?

הגנה של 100% על היושבים במבנה, הפיכתו של המבנה לתקני, ועל כן יכולת לתת לו רישיון אכלוס או רישיון עסק, תלוי מהו המבנה. ספרינקלרים איכותיים אינם תחליף, כמובן, לאמצעי גילוי וחישה נכונים. לכן, כאשר מזמינים מוצר זה מזמינים מערכת כיבוי בשלמותה, אותה אנו נאפיין במבנה שלכם ונספק לכם את אמצעי הכיבוי המובילים בתחומם: גלאים, ספרינקלרים, ועוד.

כיצד פועלים ספרינקלרים כשהמבנה בוער?

התזת המים מתרחשת לאחר הפעלת האזעקה, ונפסקת כאשר זוהתה ירידת טמפרטורה, המהווה אינדיקציה לכיבוי האש. תחילת הפעולה והפסקתהּ הן אוטומטיות ומנוטרות על ידי הגלאי שמשוייך לספרינקלר. הגלאי מודד את רמת החום באזור בכל רגע נתון, ועל פיה הוא מעביר מסרים למערכת הכיבוי, שמפעילה את הסירנות המתאימות ואת הספרינקלרים באותו אזור.

כיבוי אש הוא נושא מורכב – תנו למקצוענים לאפיין לכם את מערכת ההגנה

אנו מסתמכים על תקנים ישראלים ומערביים בלבד בהתקיננו גלאים, ספרינקלרים ומערכות הגנת אש. כמו כן, אנו פועלים אך ורק על פי האפיון באזור בו גר או עובד הלקוח. סכנות דליקה מתורגמות מיד לאמצעי גילוי, חישה ותגובות מערכת רצויות לתפעול האירוע. אם ברצונכם לדעת שתקבלו רישיון עסק, או להבטיח פעילות בטוחה בבניין אותו  אתם יוזמים חשוב מאד להזמין אותנו לביצוע ההתקנה, ולא להסתפק ברכישת מוצרי כיבוי נקודתיים.