שימוש במנדפים במוסדות וארגונים

השימוש במנדפים נפוץ במוסדות וארגונים שונים. מנדפים הם כלים למניעת דליפת גזים רעילים. הם לוכדים את הגז פיזית ומונעים ממנו להתפשט ברחבי החדר והמרחב כולו. מנדפים חשובים להתקנה בקרבת המקומות בהם מצויים חומרים מסוכנים. להלן מיפוי של מקומות אלו. חשוב לקרוא בעיון על מנת להסיק מן הכתוב כיצד זה נוגע למוסד עליו אתם אמונים, ואיך יש לפעול על מנת למנוע את אסון הדליפה העתידי.

מנדפים במטבחי מוסדות

מטבחים בהם יש כיריים גז

במטבחים כאלו חשוב להתקין מנדפים. מוסדות הם מקומות בהם הביורוקרטיה חוגגת, והזמנת טכנאי גז שיבדוק דליפה וימליץ על החלפת כיריים היא תהליך ארוך, שעד שייצא לפועל אתם עשויים למצוא את עצמכם עם דליפה ואפילו בלב אסון פיצוץ כתוצאה מכך. מנדף המותקן מעל לכיריים יוכל לכלוא גז בישול דולף ולאפשר לכם סביבה בטוחה להתנהלות במטבח. יצוין כי זה כמובן לא תחליף להזמנת טכנאי גז, אך בשונה מבתים פרטיים, במוסדות – כאנשי הבטיחות יהיה לכם הרבה יותר קשה להשיג הסכמה ביורוקרטית מאשר בבית, בו התהליכים מתממשים במידי.

התקנת מערכות גילוי אש ועשן

מעבדות בהן עוסקים בחומרים מסוכנים

מעבדות של בתי זיקוק בחיפה והקריות, מעבדות בתחנות כוח חשמליות, חדרי מחקר אוניברסיטאיים, מעבדות ניסויים פרטיות – כל אלו חושפים את המשתמש בהם לחומרים מסוכנים, גם אם הוא לבוש בחליפת הגנה וכפפות סטריליות. מנדפים ימנעו 24/7 דליפת אמוניה, ונוכחות לא מבוקרת של גזים רעילים. מנדפים הפועלים בכל מהלך הניסוי יוכלו ללכוד את הגז הרעיל ולהשאיר לכם סביבה בטוחה, סטרילית ונקייה.

אסון חומרים דולפים – כל ההשלכות

אסון החומרים הדולפים מתבטא ברבדים רבים, כל אחד מהם מהווה תרחיש שלא הייתם רוצים להיות חלק ממנו: גז בישול שמתורגם לשריפה וגורם לפיצוצים עזים במבנה ובסביבתו, גז רעיל שמצליח לגרום לאובדן הכרה של השוהים בחדר, ולעתים אף להרעלה סופנית, ועוד. אל תחכו לאסון הבא. בסביבת העבודה שלכם עובדים עם גז? תתקינו מנדפים. הם ישמרו עליכם כל עת, כל העת מפני דליפה, ובכך ימנעו אסון מכל סוג. מומלץ לשלב את המנדפים עם ספרינקלרים שיוכלו להתיז מים על האש בתחילת התהוותה ולמנוע התפשטות חסרת תקדים שעלולה לצוץ ממקום בלתי צפוי.