תפקידו של יועץ בטיחות אש במפעלים ובתי עסק

יועץ בטיחות אש הוא הסמכות המקצועית האחראית על אבטחת המבנה מפני שריפות. ידוע כי גם בעסקים שאינו עובדים עם חומרי בעירה סכנת השריפה חיה וקיימת, ולכן בכל מקום בו יש ריכוז גבוה של אנשים, קל וחומר כאשר מדובר במקום עבודה, צריך יועץ בטיחות אש אשר יספק את מלוא המידע בדבר אבטחת המבנה מפני אש. להלן תפקידיו של היועץ.

יועץ בטיחות בבית עסק

אפיון המבנה
 
היועץ יעסוק באפיונו המלא של הבנה מן המסד ועד הטפחות: חלוקת האזור למדורים או השארת העסק כולו כאזור אחד שיוגדר במערכת. פיזור הגלאים: היכן בכל מקום בעסק יש לפזר גלאים, ומאיזה סוג. בנוסף, הוא אחראי לפיזור תגובות מערכת, כלומר ספרילנקלרים שיגיבו למערכת הגילוי לאחר שגלאיה איתרו את מוקד השריפה. לבסוף עליהם לתת חוות דדעת היכן להתקין את הרכזת: בארון התקשורת או במסתור גבס שייבנה על ידי המתקינים.
 
התקנת מערכת כיבוי אש
 
החברה תספק את ההתקנה הלכה למעשה לאחר שתרגמה את האפיון לתרשים מחייב שיסופק לצוות ההתקנה. מערכת כיבוי האש תוטמע בארון התקשורת או תיחצב במסתור גבס. בסיום התקנת כל עזרי המערכת, לרבות גלאים וספרינקלרים תוגדר המערכת על ידי מתקיני החברה.
התקנת גלאי אש ועזרי תגובות מערכת
 
יותקנו הגלאים והספרינקלרים על פי האפיון שנבנה לכם בשורות חברת ייעוץ אבטחת אש. כל גלאי יחובר לקיר וגם ייחצב על מנת שכבליו יגיעו לרכזת באופן ממוגן. במקומות בהם לא ניתן לחצוב ייעטף הכבל בצינור מוביל אנטי ונדלי שיודבק או יוטמע באמצעות ברגים ומסמרים לדפנות שבין הרצפה לקיר או בין הקיר לתקרה. גם הספרינקלרים יותקנו בדרך דומה, אלא שהם יותקנו רק במקומות בהם ניתן לחצוב משום שיש לחבר גם את צינורות הולכת המים שלהם שאסור שיישארו גלויים למען הימנעות משטפונות.
 
תעשיות מיגון – המקצוענים שיספקו עבורך ציוד בטיחות אש המתאים למבנה
 
תעשיות מיגון יספקו לכם יועץ בטיחות מהמעלה הראשונה שייפגש אתכם ויאפיין את בית העסק או המפעל, יידע בדיוק איזו רכזת ואלו גלאים ותגובות מערכת יש להטמיע אצלכם, ויתרגם את העבודה לפסים מעשיים, שעה שצוות התקנה יבצע את שצריך על מנת לייבא אליכם את המערכת. הצוות ידאג גם להגדירה במחשב על פי צרכי המפעל או העסק שלכם.
 
צרו קשר עם תעשיות מיגון לייעוץ והתקנת מערכת גילוי עשן וכיבוי אש!