דברים שכדאי לדעת על בחירת מתקין ספרינקלרים

לא יהיה זה סוד לומר כי בעסק שלכם אתם חייבים להסדיר אמצעי הגנת אש. בחלק מהעסקים, בהם ישנם אזורים שאסורים בעישון, יש להסדיר מערכת ספרינקלרים, שנחשבת מחמירה יותר ממערכת הגנת האש משני טעמים: ראשית כל, אין כיול. ספרינקלר מגיב לכל אמצעי בעירה, כולל סיגריה ולא ניתן לשנות זאת. שנית, אין צורך במערכת אבטחה בחדר בו ישנם ספרינקלרים. הספרינקלר הוא גם הגלאי וגם תגובת-המערכת, שכן ברגע שעומס חום נוצר בקרבו, התחתית שלו נשברת באמצעות חומר מנפץ שנמצא בה וזרנוק מים בוקע משם. כל ספרינקלר מתפקד בנפרד. מתקין ספרינקלרים מקצועי יגבה אתכם בשירות המבוקש ויספק את אמצעי האבטחה בהתאם לנתוני המתחם שלכם.

שירות התקנה מקצועי ואמין – חובה

רק שירות התקנה מקצועי ואמין יוכל לשים את הדגשים היכן שצריך ולהסדיר אמצעי הגנת אש המתאימים למבנה כמו שלכם. ישנם מבנים בהם העישון מותר, אבל חשופים לבעירה, ואז ישנו צורך בהתקנת מערכת הגנת אש. זאת, לעומת מבנים בהם אסור שיהיה כל אמצעי בעירה ושם חובה להתקין מערכת ספרינקלרים. חשוב שהמאפיין יגיע לאתר שלכם ויסייע בבחירת הדגם הנדרש לכל סוג של מערכת על מנת ליצור את התאימות המושלמת בין האמצעי הנדרש לחדר אותו הוא יגבה.

התקנת מערכות ספרינקלרים מתקדמות

מיפוי הספרינקלרים – בהתאם לנקודות התורפה המועדות לבעירה

חומרי בנייה בחדר עשויים להיות יותר בטיחותיים ופחות בטיחותיים להגנת אש. לדוגמה, מבנה עם קירות פנימיים מעץ חשוף לנזקי בעירה יותר משמעותיים ממבנה שהקירות הפנימיים שלו עשויים גבס או בטון. במקומות בהם ישנה שכבה של חומר שהבעירה צפויה להתפשט בו מהר מהממוצע, יש לגבות יתר על המידה בספרינקלרים, לעומת מקומות בהם זה צפוי להיות יותר זניח. ליד חלונות, במיוחד אם הם פונים למקומות בהם הבעירה צפויה להתרחש בשל תנאי הסביבה (למשל אם המשרד שלכם ממוקם ליד שדה פתוח) חשוב להרבות בהצבת הספרינקלרים. את הדברים הללו ניתן לחזות אך ורק באפיון מקצועי של מתקין ספרינקלרים ולכן חשוב לא לתת ליד הגורל להוביל אלא להזמין אותו שיאפיין את המקום טרם ההתקנה.

הדרכה אודות עבודה נכונה ומעשית כולל תחזוקה

כשמדובר על ספרינקלרים הכל יכול להיות – הם עשויים להיפתח ולהתיז מים כי מישהו בטעות שהה לידם עם סיגריה, עליהם להיות מוחלפים לאחר תקופת שימוש מסוימת וכד'. מתקין ספרינקלרים צריך לספק לכם הדרכה בזמן אמת על התנהלות במצבים הללו: מה עושים כאשר ספרינקלר מתפקע, כיצד מזהים מערכות ספרינקלרים ישנות (למשל על ידי חישוב זמן השימוש מיום ההתקנה) ועוד.

למידע נוסף בנושא התקנה ותחזוקה של ספרינקלרים

שירות ותחזוקה לספרינקלרים

בדיקה תחזוקה ושירות למערכת ספרינקלרים לפרטים נוספים ו/או לייעוץ ללא התחייבות מלאו פרטים שירות ותחזוקה למערכת ספרינקלרים לפי תקן 1928   תעשיות מיגון אש מספקת

קרא עוד »

התקנת מערכות ספרינקלרים

התקנת מערכות ספרינקלרים לפגישת ייעוץ ללא התחייבות ו/או לפרטים נוספים: תעשיות מיגון אש מתמחה מזה 25 שנה בהתקנת מערכות ספרינקלרים ומשאבות לכיבוי אש בבתי משרדים,

קרא עוד »