מידע אודות מערכות ספרינקלרים לבנייני מגורים

כיום, בנייני מגורים מחויבים בהתקנת אמצעי כיבוי אש על מנת לקבל רישיון אכלוס. חשוב מאד שיהיו אלו אמצעים אוטומאטיים, המבוססים על רכזת אבטחה אלקטרונית, אמצעי גילוי וחישה וספרינקלרים שיתיזו חומרי כיבוי לעבר מקורות האש והעשן. מערכות ספרינקלרים לבנייני מגורים מטעמנו עומדות בכל התקנים הישראליים והגלובליים ועל כן יספקו לכם לבטח את רישיון האכלוס המיוחל כיזמי המבנה.

אפיון ראשוני של בניין המגורים לפני התקנת ספרינקלרים

את הבניין נהוג לחלק ל- 3: החלק העיקרי של חדר המדרגות, חדר המשאבות של הבניין וחדר הגז שלו. בעוד שהחלק הראשון סופג חלק עיקרי מהדליקה, החלקים האחרים עלולים להיות המקורות לה. חדר משאבות הוא חדר עמוס בהתקני חשמל על חיבוריו השונים, שכן משאבות המים הן משאבות אלקטרוניות. חדר הגז מבוסס על לא מעט בלוני גז בישול העלולים להתלקח. על כן, בניין מגורים ממוצע הוא פצצת זמן מתלקחת הן בעקבות עומס חשמלי והן בעקבות דליפת גז. מחובתכם לדאוג להגן על המבנים שלכם. אמצעי ההגנה הבסיסי יותר בימינו הוא מעכת הגנה אוטומטית המבוססת על ספרינקלרים להתזה מידית בעת גילוי אש בזמן אמת.

אפיון פרטני של הבניין הספציפי שלכם

אנו נזהה היכן הבניין ממוקם, אלו מפגעים חיצוניים עלולים להגביר את עוצמת הדליקה או אפילו לאיים עליכם בדליקה חדשה, האם ליד הבניין ישנן פלטות מתכת קבועות ודליקות, והאם הבניין חשוף בדרך כלשהי לנוזלים דליקים. למשל, אם הבניין ממוקם ליד תחנת דלק אנו נכניס לאפיון גם את הסכנה של להיחשף לשמנים וחומרים דליקים, בנוס, לסכנות שבחשיפה למפגעי גז וחשמל. בהתאם לאפיון הזה, נקבע אלו מערכות ספרינקלרים לבנייני מגורים יותקנו, ואיזה חומר כיבוי יהיה בכל ספרינקלר וספרינקלר. לא כל אחד מהם יכול להתמודד עם כל סוגי הדליקות. הדבר תלוי בחומר הכיבוי.

התקנת המערכת

המערכת תותקן ותיבדק בסיום ההתקנה. אנו נלמד אתכם כיצד להשתמש בה, ונעבור אתכם על הגדרות המערכת אשר מצאנו לנכון להגדיר בה. במידה והמערכת תושבת וישנה שריפה, נצייד אתכם גם במטפות כיבוי להתזה לעבר מקור האש בידכם. 

למידע נוסף על מערכות ספרינקלרים לבנייני מגורים מומלץ ליצור קשר אתנו. אנו נספק לכם את הפרטים הרלוונטיים!