התקנת מערכות כיבוי אש במבנים – כך תבחרו את השירות

מעוניינים לדעת כיצד להתקין מערכות כיבוי אש במבנים? במאמר זה אנו מספקים לכם את כל המידע שיסייע לכם להשלים זאת ביעילות ובקלות. הסדרת מערכות כיבוי אש במבנים מבוססת על 3 סוגי רכיבי מיגון: רכזת הפיקוד ולוח המקשים, אליהם מחוברים גלאים ומשויכים אזעקות. כאשר גלאי מגלה אש, האזעקה שמחוברת אליו פועלת. היא יכולה להשתייך לגלאי אחד או לקבוצת גלאים. כיצד תבחרו את חברת השירות שתסדיר עבורכם מערכות הגנת אש אלה?

ודאו שהחברה עובדת בהתאם להוראות מכון התקנים הישראלי

הדרישה להתקנת מערכות מיגון אש אינה מעידה על הגדלת ראש בבית העסק. מי כמוכם יודע שזו דרישת חובה לקבלת רישיון עסק בכל שנה. הבעיה היא שישנן הרבה חברות שלא באמת מתקינות אזעקות, גלאים ורכיבי פיקוד בהתאם להנחיות סוקר חברות הביטוח ומכון התקנים. אתם תצטרכו לוודא שאתם בקשר עם חברה שמקיימת נהלים אלה. חברה שמספקת שירות לעסקים בסביבתכם בתפוצה נרחבת כנראה עומדת במשימה זו, אחרת אותם עסקים לא היו נעזרים בשירותיה.

סכמו עם החברה על ביצוע אפיון מבנה לפני ההתקנות

אף פעם אל תסגרו התקנה לפני שקבוצת מאפיינים מטעם החברה ראו את המבנה שלכם והתחילו לתכנן את המערכת: איפה להתקין גלאים, איפה להתקין אזעקות, איפה לחצוב, איפה תושם מערכת האזעקה (רכזת הפיקוד) היכן יותקן לוח המקשים? יצוין כי האחרון חייב להיות נגיש על מנת שתוכלו להגדיר בו הגדרות בעצמכם. הגדרה מאד מפורסמת היא דריכה חלקית בה מותר לכם באזור מסוים להדליק אש סיגריות או גז בישול ואז בסוף היום (או כשכולם עוזבים את הבית) לדרוך את אותו אזור. שורה תחתונה, החברה חייבת לספק לכם אפיון לפני שהיא מתקינה פיזית את המוצרים.

ודאו שהחברה עובדת עם טכנולוגיה מודרנית ומרבה בחידושים מול לקוחות קיימים

על החברה לעמוד בסטנדרטים טכנולוגיים שלא רק שהם כפופים להתחדשות הנחיות מכון התקנים, הם מקדימים אותן ותמיד מבססים אצל הלקוח את התשתית המתקדמת ביותר. חברה שמרבה לעדכן במהירות את הלקוחות שלה היא החברה שהייתם מעוניינים לעבוד איתה, למען מבנה בטוח יותר, עם הגנת אש יסודית יותר בכל חודש ושנה.