החשיבות של ציוד לכיבוי אש

ברגע שפורצת שריפה וקיים ציוד לכיבוי אש, לא תרגישו חסרי אונים או חסרי ביטחון כאשר הציוד יתחיל לפעול באופן אוטומטי עם ספרינקלרים, תושמע אזעקה המתריע על שריפה ואתם תעשו את השאר עם זרנוק המים ומטפים ביתיים לכיבוי אש.החשיבות של ציוד לכיבוי אש, היא רבה היות והזמן הוא קריטי. הרבה אנשים איבדו את חייהם או נפצעו כך שלא יכלו לחזור לחיים תקינים והם מלאי כוויות וצלקות במקרה הטוב. היום, החשיבות של ציוד לכיבוי אש היא גדולה, בכל בנייני המגורים, במפעלים וגם בבתים הפרטיים כאשר המטבח, הינו מוקד הסכנה הראשי. ישנו תקן של מחבי אש המגדיר את החשיבות של ציוד לכיבוי אש ואיזה ציוד יותקן. בתי עסק רבים, כמו מסעדות, מפעלים ובתי מלון וכן חנויות שיש בהם חומרים כימיים כמו חומרי בניין, חייבים כולם להתקין ציוד נגד אש משוכלל.

החשיבות של ציוד לכיבוי אש במוסדות ציבוריים

במוסדות ציבוריים, יש הרבה אנשים ולכן קיימת חשיבות גדולה לקיומו של ציוד נגד אש. אפילו ילדים קטנים היום יודעים מהי החשיבות של ציוד כיבוי אש, היות והם שומעים הרבה על שריפות שפרצו ויודעים כי אסור לשחק באש.  כאשר אנשים ובעלי מפעלים יודעים כי יש להם את הציוד הדרוש לכיבוי האש, הם הרבה יותר שקטים. חיים של עובדים רבים, נתונים באחריותם הבלעדית. היום עם הטכנולוגיה המתקדמת והמתפתחת בעולם, ניתן למצוא ציוד משוכלל שיכול להציל חיים רבים. בגלל שאש יכולה להתפשט במהירות, יש למצוא את הציוד המשוכלל ביותר, כמו כזה המחובר גם למערכת של מכבי האש שמגלים מיד את השריפה באמצעות המכשור המשוכלל שלהם, כאשר הציוד מחובר למוקד מכבי האש.
 
גלאי עשן משוכללים
 
 ניתן למצוא היום גלאי עשן משוכללים, כי אלה הם הראשונים שמגלים כי קיימת שריפה בבניין, בית או במפעל. הגלאי, מחובר לחלונות שנפתחים באופן אוטומטי. יש גלאים המחוברים למוקד של מכבי האש והם מחייגים באופן אוטומטי למכבי האש. חשוב כי לא רק הציוד יותקן , כ אם תתבצע בדיקה שנתית של מומחים לציוד נגד שריפות שיחתמו על תקינות המערכת.