ארונות כיבוי מבוססי זרנוק – למי זה מתאים?

ארונות כיבוי הם מעין גרסה מוגדלת מאד למטף. המסקנה במרחבים מאד גדולים, למשל חניונים של קניונים או של מוסדות, היא שזה לא ראלי לתזז עם מטף ענק וקשה-סחיבה כי הגעת חומר הכיבוי הופכת מסורבלת ולא מצילת חיים. במקרה כזה עדיף להתקין גלגלון שנשלף מידית, נמתח באורך הרצון ומשיב אש בכל שטח המבנה הענק. החניון, הפסאג' במרכזי הערים ואפילו בתוך מרכזי הקניות עצמם, הם מוקדים אידאליים להסדרת ארונות כיבוי מבוססי זרנוק.

כיצד מסדירים את התקנת ארונות הכיבוי?

יש לפנות לחברת מיגון אש אשר תאפיין את המבנה שלכם, תתקין בו תשתית גילוי אש המבוססת על גלאים ורכיבי פיקוד וגם אזעקות שישויכו אליהם. השמיעו האזעקות התראה? סימן שישנה אש במבנה, מה שמאפשר לכם לדעת גם באיזו נקודה היא פרצה כי כל אזעקה משויכת לגלאי מסוים או לקבוצת גלאים מסוימת ולא לכל המערכת. במצב כזה שולפים את הגלגלון קל המשקל ופשוט משיבים זרנוקי כיבוי לעבר מקורות השריפה.

התקנת מערכות גילוי אש ועשן

כיצד מתחזקים זרנוקים? מה אנחנו צריכים לדעת?

אתם יכולים לבדוק מעת לעת את שלמות הזרנוק, לוודא שהוא לא נקרע (על אף שהצינור מאד עבה ועמיד) ולהתריע לנציגי חברת מיגון אש על תקלות. החברה תשלח נציגים למבנה שלכם לתקן את הזרנוקים שבתוך ארונות כיבוי ולהפוך אותם שוב לפונקציונאליים לשימוש.

היכן מבוצעת התקנת הארון בתוך המרחב?

במקום נגיש שיכול לחלוש בקלות על כולו. ניתן להתקין על קיר שנחשב מרכזי, למשל במקרה של חניון, בקיר פנימי עם מגרעת שניתן דרכה להשחיל את הזרנוק ולכבות אש ביעד. חברת מיגון אש תסייע לכם להסדיר ארונות כיבוי בדיוק במקום בו הם צריכים להיות על מנת שניתן יהיה להשתלט בקלות על שריפות המתחוללות במתחם שלכם.

תעשיות מיגון אש – התקנת ארונות כיבוי למתחמים גדולים

בחברת תעשיות מיגון אש מספקים ללקוחות המבנים הגדולים ארונות כיבוי תקניים, אשר כפופים להוראות מכון התקנים ולהנחיות הסוקר של חברות הביטוח. החברה מספקת מוצר זה לעתים כתחליף למטף ולעתים כתוספת עבורו. ניתן בחלק מהאזורים להטמיע מטפים ובחלל, המרכזי להטמיע ארונות כיבוי מבוססי זרנוק. למידע נוסף, פנו לחברת תעשיות מיגון אש.