גילוי אש באמצעות מערכת ייעודית

גילוי אש נעשה על ידי גלאי אש ועשן שהם חלק ממערכת מיגון אש. הגילוי אמינו נעשה באופן שרירותי, שכן אם כך היה המצב, גם סיגריה דולקת או כיריים שהופעלו היו גורמים לשמיעת אזעקה. הסיבה שזה לא קורה היא היכולת שלנו לכייל את הגלאים ולגרום להם ליישם גילוי אש בתנאים המדמים מצב של שריפה אמיתית. מהן הדרכים לעשות את זה? בואו ללמוד על מיגון אש מתקדם למורשים.

חברת גילוי אש – הכתובת שלכם להתקנת אמצעי גילוי

חברה העוסקת בתעשיות מיגון היא זו שרשאית לכייל גלאי עשן ואש ולהתקין אותם על גבי מערכות מיגון. החברה עוסקת בכיול מקצועי שיערוב לכך שאם תהיה התראה, היא תהיה התראת אמת ממש ברוב המוצק של המקרים, בכדי להימנע מתקריות שווא שנוצרו כי השכן או המכר הדליק סיגריה או כי מישהו מכין לאכול משהו במטבח עם הכיריים. הכיול נעשה באמצעות תכונות אמצעי גילוי אש, והטכנולוגיות הנלוות אליו.

גילוי פוטואלקטרי

יכולת גילוי אש זו נחשבת למרשימה במיוחד. הגלאי מגיע עם מבוך המיועד לבדיקות אבחנה בין אש פונקציונאלית של סיגריות וכיריים לבין אש מאכלת שעשויה להפוך לשריפה בלתי רצויה. האבחנה מתבצעת באמצעות מבוך פוטואלקטרי המותקן בתוך הגלאי. כאשר ישנה אש במבנה, הגלאי מחליט אם להפעיל או לא להפעיל אזעקה בהתאם למה שמוצג לו באותו מבוך. אם האש כלואה בו, סימן שהיא אמיתית. אם היא מתעלמת ממנו ולא נכנסת למסלוליו, סימן שזו אש רצויה שנעשתה לצרכי שגרה על ידי משתמשי המבנה.

גילוי באמצעות מראת פריזמה

גילוי אש מסוג זה מתבסס על הצבע האינפרה אדום, שאינו בטווח הנראה לאדם (בשונה מהצבע האדום ללא המילה אינפרה, שכן גלוי לו). כאשר עוצמת האור של אותו צבע קטנה ב- 25%, 35% או 50% האזעקה מופעלת. מתי היא תועל, אם כן? בהתאם להגדרות שלכם. כיול הגלוי לפעול ב- 25% דעיכת אור – משמעותו שאסור בכלל להדליק אש באותו חדר. דעיכה של 35% היא הכיול שנעשה בדרך כלל ובמסגרתו ניתן להדליק סיגריות וכיריים. כיול של 50% נעשה במצבים חריגים, בהם החדר חם מטבעו (למשל סאונה), והגילוי נדרש רק אם אותר עומס חום חריג שמזוהה על ידי דעיכה כה משמעותית של חצי מהכוח של הגוון האינפרה אדום, ומעלה.