גילוי וכיבוי אש

כיום, גילוי וכיבוי אש נעשים באמצעות ציוד אוטומטי. במשרדים ובמוסדות הוצאו תקנים מדויקים לקבלת רישיון עסק/הפעלה לכל שנה עוקבת. הציוד מאוגד במערכת מתקדמת לגילוי וכיבוי אש המתבססת על 3 שכבות של טיפול: גילוי, פיקוד ותגובות.

שכבת הגילוי

מורכבת מגלאי אש ועשן. גלאים אלו אינם עצמאיים אלא תלויים במערכת אליה הם מחוברים. היא מזרימה להם חשמל והם מכוילים לספק לה דיווחים על גילויי אש ועשן. שכבת הגילוי מבוססת על אפיון של חברה מוסמכת למיגון אש, אשר תאפיין את הנעשה במשרד או במוסד שלכם ותציב גלאי אש ועשן. בשונה מכך, בבתים פרטיים מומלץ להצטייד בגלאי עשן עצמאי. הוא אינו מצריך חיבור למערכת ויכול לשרת את כל מטרותיו של הדייר. היות שסכנת הדליקה העיקרית היא בכיריים במטבח, שם בדרך כלל ממקמים גלאי זה. הוא עצמאי ועל כן אינו מצריך מערכת. הוא מכיל גם את שכבת הגילוי וגם את שכבת הפיקוד.

שכבת הפיקוד

מערכות מתקדמות לגילוי וכיבוי אש מכילות תמיד את שכבת הפיקוד: היא מבוססת על רכזת אבטחת אש אליה מחוברים כל הגלאים ואמצעי התגובות. לאחרונים היא מורה כיצד לפעל; היא יכולה להיות מוגדרת להפעיל אזעקה, לחייג אוטומטית למרכז כיבוי אש, או להפעיל ספרינקלר. ניתן לשלב בין תגובות המערכת בהתאם לדרישות בטיחות האש בשטח או במשרד/מוסד שלכם.

שכבת התגובות

השכבה שמבצעת את משימת ההגנה דה פקטו מפני האש. הרכיב הכי ידוע בה הוא כמובן הספרינקלר. הוא מתיז מים לעבר מקור האש בהתאם לכיול נכון שנעשה לו על ידי מקצועני מיגון אש. יתר הרכיבים עשויים להיות חייגנים אוטומטיים למוקדי כיבוי אש וכמובן אזעקות.

תאימות של 100% לתקנים ישראליים ומערביים

כל מערכות מתקדמות לגילוי וכיבוי אש מטעמנו הנן מערכות שאושרו על ידי מכון התקנים הישראלי ומכונים מקבילים לו במערב – כאחד. מערכת מתקדמת לגילוי וכיבוי אש של חברת מיגון מקצועית היא בדיוק מה שהמשרד או המוסד שלכם צריך על מנת לצלוח בשלום את שנת המסחר ולקבל רישיון עסק/הפעלה לשנה הבאה. בואו גם אתם להצטייד במערכות מתקדמות לגילוי וכיבוי אש ותבטיחו לעצמכם סביבת עבודה בטוחה להתנהלות ותקנית על פי חוק.