גלאי עשן ביתיים

כל הנושא של מיגון אש בבית, הוא לשיקולו ואחריותו של כל בעל בית או משפחה. מומלץ כי יהיו גלאי עשן ביתיים בכל בית או דירה, כך שחלילה בזמן אמת, כאשר פורצת שריפה, יהיה גלאי אשר יתריע על כך. חובה, כי יהיה מטף כיבוי אש בכל בית או בית עסק, להגנה על בני הבית או על העובדים שלכם. ישנם חיים של אנשים שנמצאים באחריותכם ויש לקחת זאת בחשבון. גלאי עשן ביתיים, הם אינם בגדר מותרות ויש לשים אותם בראש הרשימה למניעת אסונות שהם בהחלט מיותרים. המקרים הנוראיים של פריצת שריפות, הם תמיד אלה שגורמים לנו לרכוש גלאי עשן ביתיים, אך תמיד יפה שעה אחת קודם.

גלאי עשן ביתיים – מצילים חיים

 
ישנם ילדים סקרנים שמשחק באש הוא משהו מרגש, על מנת להימנע מאסונות כאלה או אחרים, יש להתקין גלאי עשן ביתיים שגנו עליכם באמצעות התראה בזמן הנכון. חשוב להתקין בכל חדר, גלאי עשן ביתיים, כך שאם האש מתפרצת לחדרים מסוימים בבית, לכולם יהיה גלאי עשן שיתריעו על סכנת שריפה. המטבח, הינו מקום מועד לדליקות היות ואנו מבשלים בו ויש אש מהכיריים שתמיד יכולה להתלקח לשריפה ולכן, חשוב כי יותקנו כמה גלאי עשן ביתיים בו. ניתן למצוא גלי עשן לשימוש ביתי עם ספרינקלרים, המכילים מים, שברגע שמתפרצת אש, הם יתחילו להתיז מים בכל הכיוונים.
 
כיצד מתקינים גלאי עשן ביתיים?
 
יש להצמיד את בסיס גלאי  העשן לתקרה עם ברגים או דבק סיליקון. לאחר ניקוי המשטח מאבק, מחברים את הסוללה המצורפת לגלאי העשן ולוחצים על כפתור הבדיקה. לאחר ששמעתם צפצוף, מחברים את גוף הגלאי לבסיס שצמוד לתקרה וההתקנה הושלמה. כאשר במשך הזמן, הסוללה נחלשת, הגלאי יתריע ויהיה צורך להחליפה. גלאי עשן לבית, מקנה לבני הבית, להימלט בזמן לפני שהעשן הסמיך יחנוק ויגרום לנזקים בלתי הפיכים. את התקנתם של גלאי האש, המיועדים לשימוש ביתי, מתקינים בחדרים יבשים למעט, חדרי אמבטיה ושירותים, או חדר אדים. תוכלו לברר היכן כדאי לרכוש גלאי עשן לשימוש ביתי ואם יש גלאים משוכללים יותר.
 
חברת מיגון תעשיות שמחה לעמוד לשירותכם – צרו עמנו קשר לפרטים נוספים.