תיקון גלאי עשן ביתיים

פעמים רבות נדרש הצרכן הביתי להתקין גלאי עשן בביתו. שימוש מופרז בגז, החל מגז בישול ועד חימום תת רצפתי, החל מחימום מים לקפה ועד חימום מי האמבט (יש שמחממים מים אלו בגז ולא בחשמל) מצריך התקנת גלאי עשן, שכן התלקחות גז או דליפה גורמים לפיצוצים אדירים ושריפות העלולות להשפיע על שכונות ואפילו ערים שלמות. לצערנו, מדובר במכשיר אלקטרוני החשוף לא פעם לקילקולים. כיצד תדעו שהתקלקל לכם גלאי העשן?

תחזוק גלאי עשן

בקשו מנציגי מיגון אש ללמד אתכם כיצד לנתק תגובות מערכת לצורכי ניסוי

אם תדעו כיצד לנתק ספרינקלרים ואזעקות, תוכלו לבדוק את הגלאי מבחינה אלקטרונית בלבד, ללא ספיגת התוצרים של הגילוי (רעש מהסירנות או התזת מים). תוכלו לבדוק האם נדלקת נורה בגלאי והאם האזור שלו ברכזת האבטחה מואר. בדקתם וראיתם שהגלאי אינו מגיב, ואינו מאיר בשום צורה? הוא חשוד כלא תקין (לעתים הוא דווקא תקין ומתברר שהנורה אינה תקינה, אך הוא עצמו משדר לתגובות המערכת לפעול). בכל מקרה, זה מקרה מחשיד מספיק בשביל שתקראו לנציגי חברת מיגון אש אשר יבצעו תיקון גלאי עשן ביתיים. 

הזמנת חברת מיגון אש לתיקון היא הזדמנות בשבילכם לבדוק האם אתם עומדים בתקנים החדשים

כידוע, בתחום כיבוי האש, ההתפתחות הטכנולוגית, והוצאת פלטפורמות ישנות מהתקן זה משהו שקורה בכל עת. לכן, אם אתם נדרשים לארחת בביתכם נציגי חברת מיגון אש, בקשו מהם לבדוק את כל המערכת שלכם ולוודא שהיא עוד עומדת בתקנים. היא אינה עומדת בהם? בקשו את החלפת הציוד שיצא מהתקן. לעתים, מתגלה כי בבדיקות שגרתיות של גלאי עשן, שום רכיב מהמערכת כבר לא תקני, ואז יש צורך לפרק הכל ולהטמיע בבית שלכם מערכת חדשה.

בכל כמה זמן מומלץ לבצע בדיקות למערכת גילוי העשן?

חשוב לבצע זאת מדי שנה, ולוודא שהמערכת של השנה האחרונה עומדת בתקן של הנוכחית, ולחדש את מה שאינו עומד. פעולות אלה הכרחיות על מנת לחדש את רישיון העסק שלכם, או את רישיון אכלוס המבנה בו אתם גרים. על כן, יש צורך לבחון את המערכת מדי שנה.

פנו אלינו בכל סוגייה הנוגעת לגלאי עשן הביתי שלכם, ולמערכת כיבוי האש בכללותה!