גלאי עשן מתקדמים להתקנה בחברות ומשרדים

בואו להכיר דגמים של גלאי עשן מתקדמים ולדעת כיצד הם פועלים. אם הנכם חייבים להתקין מערכת מיגון אש, התעניינו בגלאים אלה והבטיחו את עתידה של המערכת שלכם על הצד הטוב ביותר. זכרו כי רמת המבצעיוּת של אותה מערכת מעידה על רמת הבטיחות שיש לכם בעסק או במוסד, ולכן מאד חשוב להצטייד בגלאים מיטביים המתאימים לסביבתכם.

גלאי המזהה אש בהתאם למסלול פוטואלקטרי

גלאי זה נקרא גלאי עשן פוטואלקטרי והייעוד שלו הוא מבוך שתוכנן בקפידה, בהתאם לתקנים מערביים בתחום הגנת האש. אם האש והעשן שאוחזים במבנה מקבלים את הצורה של אותו מבוך, סימן שמדובר באירוע אמת והאזעקה תפעל. אם אוחזת אש שאינה מעידה על שריפה, כמו הדלקת סיגריה או את גז הבישול, גלאי זה יזהה את הפעילות כנורמלית בשל כך שמבחן המבוך לא יעבור. טכנולוגיה זו הוכיחה את עצמה בשל כך שאירועי השווא הצטמצמו כמעט לאפס בעטיה, בעוד הגילויים שהתהוו היו כמעט תמיד אירועי אמת.

גלאי המזהה אש בהתאם לקיטון בעוצמת האור האינפרה אדום שלו

גלאי עשן זה מגיע עם מראת פריזמה המודדת את עוצמת האור. הוא אינו נראה לבני האדם: הגוון שלו הוא אינפרה אדום. אם חל קיטון בעוצמת הגוון הזה, משמע שישנה שריפה או ישנה אש שאינה שריפה כמו זו של סיגריה שנמצאת בשליטה. על מנת לדעת ניתן לכייל את הגלאי. ניתן לכיילו שידליק אזעקה על קיטו ב- 25% מעוצמת האור האינפרה אדום, 35% או 50%. למי שלא הבין, הקטנה שלך האור ב- 25% היא אירוע גבולי מאד, על גבול התקין, בעוד הקטנה של 35-50% מעידה כמעט תמיד על כך שזו שריפה אמיתית.

גלאי עשן מתקדמים מדגם יניקה

גלאי עשן מתקדמים יניקה גם מתריעים על העשן וגם מסמנים באמצעות נורות חיווי הכוללות כיוון – את האזורים בהם זורם אוויר נקי. הדבר מאפשר לא רק להילחם בשריפה, אלא גם לדעת שאתם נמצאים תמיד בצד הבטוח של המשוואה, היכן שאים ריח של אש. גלאי אש מתקדמים מסוגים אלו ניתן להסדיר בחברת מיגון ייעודית כחלק ממערכת מיגון או להתקנה על מערכת שכבר הוסדרה עבורכם על ידי חברה אחרת.