דברים שכדאי לדעת על התקנת מערכות ספרינקלרים חכמות

בואו לקבל מידע על התקנת מערכות ספרינקלרים חכמות. המאמר שלפניכם יחלוש על כל נושאי הליבה שצריכים להכיר. ראשית, נסביר מהן מערכות ספרינקלרים חכמות. מערכות ספרינקלרים אלו מבוססות על ברזי כיבוי מים, שבמקום שיצריכו הפעלה ידנית שלכם ממטף כיבוי הם מופעלים אוטומטית. במקום שלכל ברז תולבש ידית סיבובית, מולבשת לה כוס ומצידה הפנימי נוזל קשיח. כאשר אש אוחזת בקרבת הספרינקלרים, אלה מהם שקרובים אליה ייפתחו וישיבו מים לעברה. הכיצד? הנוזל שנמצא בתוך הכוס של הספרינקלר יתחיל לנוע במהירות כתוצאה מהתקרבות האש ובו זמנית יחבוט בכוס של המתז. כאשר החבטה תעבור את סף הדופן, היא תשבור אותה וייפער חור בספרינקלר, ממנו יצאו מים. כל ספרינקלר וספרינקלר ייפתח בזמנו, בהתאם לקצב התקרבות האש.

ידע באפיון מערכות ספרינקלרים – חובה בכל חברה

כמובן שקריטריון הבסיס בבחירת חברת התקנת מערכות ספרינקלרים הוא הידע האפיוני הנדרש בכל מבנה ומבנה. במידה ובמבנה מסוים איומי האש זוהו מכיוון מסוים לכיוון אחר, בדרך זו צריכים להתפרס הספרינקלרים. במקום בו האש צפויה לאחוז ראשונה, הכי הרבה מתזים צריכים להיות מוצבים על מנת שכבר בתחילת ההתפתחות שלה היא תדוכא על ידי סילוני מים. באופן זה, ספרינקלרים שנמצאים מאחורה יידרשו לתגובה מועטה כי האש ברובה כבר תדעך בשלב ההתהוות. יחד עם זאת, חשוב לבדוק היטב את המבנה ולגבש אפיון שיכסה גם סנריו'ז שלא ניתן היה לצפות, מכיוונים אחרים. בדרך זו, המבנה מוגן במאת אחוזים ומוכן לכבות אש ברגע שתתהווה במרחב.

עדכון לגבי הצורך בשדרוג המערכת

התקנת מערכות ספרינקלרים חכמות יותר מתקדמות יכולה להיעשות בהתאם לבקשת הלקוח שמבקש להשתדרג או כהצנחה בהתאם לדרישות החוק. במידה והחוק החדש יהיה החמרת התקן, על החברה ליצור עמכם קשר ולהודיע כי דרישות החוק לגבי מערכות ספרינקלרים חכמות השתנו ויש להתקין גרסה יותר מתקדמת של המערכת על מנת לעמוד בהן. ככל שהמערכת הקודמת באחריות הדבר יתבצע ללא עלות נוספת מצד הלקוח.

ביורוקרטיה שנתית, כולל הוצאת רישיון עסק

תמורה נוספת שצריכה לספק חברת התקנת מערכות ספרינקלרים חכמות היא התמודדות עם ביורוקרטיה. במסגרתה, יהיה צורך לתגבר שיח מול הרשויות לקראת הוצאת רישיון עסק לשנה הבאה כנגד בדיקת המערכת ואישור התקינות שלה. בדיקות למערכת ייערכו לפני כל תחילת שנה כדי לוודא שמדובר על יישומים רלוונטיים שיכולים לשרת אתכם גם במסגרת התקנים הקיימים. במידה ולא יימצא כך, יוצע שדרוג לרכיבים שנצפו כלא עדכניים, או למערכת כולה במקרי קיצון.