התקנת ספרינקלרים סמויים בדירה

ספרינקלרים סמויים בדירה נחוצים בכל מקום מגורים בו יש סכנה להתלקחות אש. לא הרבה אנשים חוו זאת, אך לעתים – דירות מתלקחות לא פעם ולא פעמיים באופן מחזורי, אלא יותר, וחברות הביטוח דורשות מבעליה של אותה דירה את התקנת הספרינקלרים כתנאי להיותם מנויים בהן. זה קורה בעיקר אם הדירה נמצאת מעל למסעדה המתבססת על גז בישול (בנתניה, למשל, בכיכר העצמאות ישנו בניין מפורסם אשר דייריו חוו שריפה מספר רב של פעמים עקב פעילות המסעדות באזור), או כאשר הדירה נמצאת בסמוך לשדות, ואזורים אחרים שהם מועדים לפורענות אש.

ספרינקלרים בדירות

גרים בדירה עם סיכון גבוה לדליקה? פנו למומחים להתקנת ציוד מיגון אש!
 
המומחים יתקינו ספרינקלרים (בעברית, מתזים) סמויים אשר יפיצו מים ברגע שמערכת כיבוי האש בדירתכם תזהה גילוי אש. כלומר, עם המערכת בדירתכם אתם בכלל לא תראו להבות יותר, פשוט כי המים מהמתזים יטרימו אותה ובכך ימנעו את הקטסטרופה הבאה. מעשנים בדירה? אל תדאגו: ניתן לכייל את המתזים כך שתוכלו לעבוד כרגיל, עישון, בישול בגז והדלקת נרות, בעוד שהספרינקלרים יעבדו רק כאשר אש יוקדת צפויה להתלקח בדירה. 
בדירות בהן הותקנו ספרינקלרים סמויים נרשמה ירידה משמעותית בסיכון אש
 
בדירות מסוימות כבר לא חוו דליקות בכלל, וביתר – הסכנה צומצמה באופן משמעותי. כך או כך, ברור שאם הדירה שלכם נשרפה כבר בעבר, ושלא באשמתכם, או אם קניתם דירה שזו הייתה ההיסטוריה שלה, ברור שתזדקקו לשירות עמו התקנת ספרינקלרים סמויים בדירה. בדרך כלל, כאשר מדובר בבניין, המשמעות היא שכולו נגוע, ואז החברה מעבה את כל הקירות החיצוניים בו, כולל בחדר המדרגות, במערכת ספרינקלרים סמויים.
 
תעשיות מיגון – החברה שלך להתקנת מערכות כיבוי אש מבוססות ספרינקלרים סמויים
 
תעשיות מיגון שירתו לקוחות רבים, מוסדיים ופרטיים כאחד. בחברת תעשיות מיגון יורדים לפרטים הכי קטנים, מעבים את הבית עם אמצעי כיבוי אש, ומונעים את ההתלקחות הבאה. בחברה, צוות מאפיינים מנוסה, וצוות התקנות יעיל אשר ישלים לכם את הפרויקט בפרקי זמן קצרים וקצובים. לחברה מוניטין חיובי בשוק על כל רבדיו: קולגות אחרות העוסקות במלאכה, לקוחות מוסדיים, ולקוחות פרטיים כאחד. כאשר הוטל עליכם לדאוג לאמצעים כמו ספרינקלרים סמויים בדירה, יש לכם למי לפנות!