כך יש להסדיר התקנת מערכות ספרינקלרים לבית העסק

לא בכל בית עסק המענה הנכון לכיבוי אש הוא מענה ספרינקלרים. כל ההתקשרות שלכם לגבי התקנת אמצעי הגנת אש צריכה להיעשות כחוק, מול יועצי מיגון אש הבקיאים בתקן הבטיחות 1956. הם יצטרכו לקבוע 2 דברים חשובים: היכן להציב מערכת מיגון אש המכילה גלאי עשן ואלו אמצעי כיבוי אקטיביים לספק לכם: מטף, ארון אדום עם זרנוק ארוך, או מערכת ספרינקלרים. לעתים יחליט היועץ לספק את כל החבילה יחדיו. הוחלט כי אתם צריכים להסדיר התקנת מערכות ספרינקלרים? כך תעשו זאת נכון.

פנו לשירות התקנה בחברת ייעוץ מיגון אש

שירות ההתקנה בחברה שיעצה לכם על התקנת מערכת הספרינקלרים יוכל להסדיר אותם עבורכם ביעילות ובקלות. הוא מעסיק מתקיני ספרינקלרים שיבנו לכם את התשתית כולה: משאבות מים שיחוברו למערכת המים של המועצה, צינורות שיצאו מהם לכיוון התקרות של החדרים השונים וחירור הצינורות לשם הטבעת הספרינקלרים עליהם. בזמן אמת, הספרינקלרים יגלו את האש, הכוס שנמצאת בקצה של כל אחד מהם תישבר וממסר המים יופעל. פעולה זו קוראת באופן עצמאי בכל ספרינקלר לחוד, אבל כאשר האש מגיעה לספרינקלר חדש שטרם נפתח, הוא ייפתח וישיב מים.

הסדירו בדיקות תקופתיות למערכת הספרינקלרים

התקנת מערכות ספרינקלרים מהווה רק את השלב הראשון שלכם בהתנהלות עם המערכת. בפועל, נדרשת בדיקה שנתית לווידוא שאתם עומדים בתקנים וזכאים לרישיון עסק לשנה הבאה. השתנו התקנים? יש צורך בהתקנה שונה של הספרינקלרים? אתם תעודכנו על ידי החברה ותתואם עבורכם התקנה מחודשת של הרכיבים החדישים.

תשתית כיבוי אש שרצה במקביל לספרינקלרים

מטפי כיבוי אש, זרנוקים שיוצאים מתוך ארונות כיבוי ומערכת מיגון אש המבוססת על גלאי עשן ואזעקות שמופעלות מלוח פיקוד ייעודי. אמצעים אלו ייקבעו על ידי חברת ייעוץ מיגון אש בהאם לתקן 1956. במידה ואתם תהיו זקוקים להם, ייקבעו מקומות הצבת הגלאים ורכזות הפיקוד השונות באופן אופטימלי: בעת התהוות שריפה, המענה הטוב ביותר הוא שיינתן. אמנם לא ניתן לחזות מאיפה היא תפרוץ אבל תקן 1956 מדבר על גורמי סיכון וזיהויים. על בסיסו ניתן להעריך היכן גורמי הסיכון נמצאים בעסק שלכם ולהכין להם תשתית כיבוי ראויה.