כך תסדירו התקנת מערכות ספרינקלרים באופן נדרש

התקנת מערכות ספרינקלרים היא משימה שחשוב לדעת כיצד להסדיר באופן מקצועי. מי אחראי על התקנת מערכות ספרינקלרים? חברת מיגון אש הבקיאה בתקני בטיחות אש, אשר מתאימה את המוצרים ללקוחות על פי נקודות התורפה בתחום זה. ומיהם הלקוחות? כל ישות עסקית, ארגונית או מוסדית שבמסגרת פעילותה עובדת בסביבה עם פוטנציאל גבוה לבעירה: חברות תחזוקה שמתחזקות בנייני משרדים ומגורים, אחראי רכש במוסדות ובארגונים וכמובן מפעלים שעוסקים, במסגרת הייצור, בעבודה עם חומרי עידוד בעירה.

בחירת שירות ההתקנות באופן ראשוני

על מנת לבחור חברה שאחראית ליישום התקנת מערכות ספרינקלרים עליכם לברר מספר נושאים שכדאי שיהיו ברורים קודם להתקשרות הסופית:

  • התקנת מערכות ספרינקלרים כולל מענה מלא בזמן אמת: הזזת ספרינקלרים לחדר אחר וטיפול בתקלות.
  • בדיקה שנתית לווידוא תקינות המערכת והוצאת רישיון עסק לשנה הבאה.
  • הודעות בדבר שינויי תקן והצורך לשדרג את מערכות כיבוי האש בארגון.
  • הודעת בדבר חידושים טכנולוגיים בתחום הספרינקלרים ומערכות גילוי אש, והמלצות לשדרוג באמצעותם.

כל השירותים הללו צריכים להתבצע בידי חברת התקנת מערכות ספרינקלרים על מנת להקל עליכם את השגרה עם כלי הכיבוי שלכם. כמו כן, יש להבטיח כי יותאמו לכם תשתיות רלוונטיות להגנה על המבנה.

אופן קבלת ההחלטה על מיפוי התקנת מערכות ספרינקלרים

נציגי החברה יבחנו את מערך החדרים בארגון שלכם וימפו איפה פוטנציאל הבעירה הוא הכי גדול ועלול להתרחש באופן מובהק בהשוואה לכל מקום אחר במבנה. באותו מקום, יומלץ על התקנת מערכות ספרינקלרים. הדבר ייעשה באמצעות חציבה בתקרה, חיבור הספרינקלרים לרשת המים שלכם, סגירה מחדש של התקרה ובדיקת המערכת לפני אישור פועלה הסופי בתוך המבנה שלכם.

מוצרים נוספים שמומלץ שיהיו לכם בארגון

חשוב להסדיר גם מערכת גילוי אש עם גלאי אש וצופרים שיוכלו לסייע לכם להבין שאתם בסכנה עוד לפני שהספרינקלרים יתחילו לפעול ולאפשר לכם להקדים תרופה למכה ולנסות לכבות את האש עם מטפי כיבוי, בעודה קטנה. לכן, השילוב של התקנת מערכות ספרינקלרים עם מערכות גילוי אש אלקטרוניות ממש הכרחי כדי לסגור את איומי השריפות מכל הכיוונים. באופן זה אתם מבטיחים כי תהיו מוגני אש ברמה המקסימלית והעסקים שלכם יישארו פגיעים בסבירות נמוכה יותר מלפני הסדרת תשתית ההגנה. חשוב לבחון את המוצרים במערכת הכיבוי וכן את מערכת הספרינקלרים שהותקנה כל שנה ולבדוק, בכל עת, האם ישנו צורך בשדרוג כל אחד מהם, על מנת לקבל רישיון עסק לשנה הבאה.