כל מה שרציתם לדעת על בחירת יועץ בטיחות אש לעסק

בחירת ספק כמו יועץ בטיחות אש לעסק היא מהחשובות שתעשו בו. יועץ זה אינו שירות מותרות, אלא כזה שחובה על כל בעל עסק העובד מתוך מבנה מסחרי או תעשייתי, שיהיה לצדו.
יועץ בטיחות אש חייב, על פי חוק, לאפיין את מבנה העסק, לבדוק איפה ממוקמים החדרים ומה חושף אותם לדליקות ולהסיק מהן נקודות התורפה שבגינן עשויה לפרוץ דליקה.
עם חומר גלם זה עליו לעשות 2 משימות עיקריות: להכין תיק שטח בו יירשמו תרחישי דליקה שונים העלולים להתהוות ולצדם – דרכי כיבוי אסטרטגיות עבור כוחות ההצלה.
המסמך יועבר לגורמי הפיקוח הארציים והאזוריים ויאפשר לכוחות ההצלה לטפל בדליקה שלכם ביעילות בזמן אמת.
המשימה השנייה שעל יועץ בטיחות אש לעשות היא לחבר אפיון של מערכת הגנת אש תקנית הכוללת גלאים, צופרים וספרינקלרים ולדאוג שהתקנתה תתבצע על פיו.

15987

בירורים שחובה על כל בעל עסק לעשות מול כל מועמד להיות יועץ בטיחות אש

חשוב להבין שמדברים ישירות עם היועץ ולא עם איזשהו מתווך או איש מכירות שמציע שירות חיצוני שאינכם מכירים. כמו כן, מומלץ לבדוק אם אותו יועץ בטיחות אש מגיע מטעם חברת מיגון אש גדולה. חברה כזו יכולה לספק לכם מענה הרבה יותר טוב מהעוסק הבודד בשל ניסיונה ויכולות התפעול המוכחות שלה. חשוב לבדוק שנציגיו של יועץ בטיחות האש או הוא בעצמו ידאגו לעדכן אתכם בכל עת שמכון התקנים או גורמי הפיקוח והחקיקה השונים ישנו את נהלי בטיחות האש ובמידת הצורך יערבו לביצוע התקנות שישדרגו את המערכת שלכם בהתאם.

פרטים לוגיסטיים שכדאי לברר מבעוד מועד על יועץ בטיחות אש

  • זמינות בקווי הטלפון ללא המתנה ממושכת וסחבת.
  • מענה מהיר כשאתם שולחים אמייל למטה החברה או ליועץ האישי שלכם.
  • שירות טוב: על נציגיה של החברה לגרום לכם להרגיש טוב עם הפנייה שלכם ולא לספק יחס אדיש או מזלזל.

נושא המענה בחברת בה מועסק יועץ בטיחות אש הוא אחד החשובים שתצטרכו לדעת עליו מראש. חוסר אדישות, ואקטיביזם מוכח שמטרתו לסייע לכם לא רק יכסו אתכם כשתפנו למטה החברה, אלא גם כשהחברה תצטרך ממש לעבוד בשבילכם: לעמוד בקשר עבורכם מול גורמי הפיקוח, לדאוג לעדכן אודותיכם את שירותי ההצלה כנדרש, ועוד.