מערכת כיבוי אש ביתית

בדרך כלל, בבית הלקוח מערכת כיבוי אש כמו שרואים במשרדים, במעונות סטודנטים ובמפעלים זה לא משהו שנהוג לראות. לא רק שזה לא מהווה חובה חוקית, זה גם לא מתאים לבית. באיזה בית השפריץ עליכם ספרינקלר כי עישנתם או כי פתחתם כיריים גז? יחד עם זאת, קיימים מעט אמצעים אלקטרוניים תקניים לשילוב והטמעה בטוחה בבתי לקוח.

גלאי עשן עצמאי

גלאי עשן שלא מחובר למערכת פיקוד רשמית של משרדים ומוסדות. הוא יכול להיות מותקן על ידיכם באמצעות הברגת 4 ברגים לקיר. ההמלצה שלנו היא להתקין אותו 900 ס"מ עד 1 מ' מהכיריים על התקרה. בדרך זו צפוי גילוי יעיל של האש במקרה של התפשטות וצפויה גם עבודה בטוחה עם הכיריים כאשר הם לא דולפים, אלא עובדים באופן תקין.

התקנת מערכות גילוי אש ועשן

מטפי כיבוי

אמצעים וותיקים יחסית בעולם כיבוי האש. הם עדיין מאד רלוונטיים כשמדובר על מערכת כיבוי אש לבית. זה אמצעי הכיבוי שנהוג להשתמש בו כאשר גלאי עשן עצמאי מגלה אש. נהוג לאפסן את המטף בקרבת הגלאי על מנת להשיב באמצעי כיבוי באופן מידי כאשר האש מתפרצת.

התאמת רכיבי הגנת אש ביתיים על ידי חברה מוסמכת

בחברה מוסמכת למיגון אש תוכלו למצוא רכיבי מערכת כיבוי אש ביתית כמו אלו שתוארו פה. ניתן לקרוא מפרטים טכניים, להשוות ולקנות. ההתקנה פשוטה, וניתן לקבל הדרכה מהנציגים. באופן כללי, גלאי עשן עצמאי עובד בדיוק כפי שפורט הפרק הראשון של מאמר זה. מטף כיבוי אש, למי שמעולם לא השתמש, מבוסס על נצרה צהובה שיש להסיר ומד לחץ עם חוגה שאם היא בצד הירוק של השעון היא מציגה חומר כיבוי תקין ובצד האדום – לא תקין. כל מטף מכיל חומר כיבוי שונה, בכמות שונה. יש לשאול את נציגי חברת מערכות כיבוי אש בטרם צורכים לבד.

רכיבי מערכת כיבוי אש ביתית מטעם חברת תעשיות מיגון

בחברת תעשיות מיגון מתקינים מערכות כיבוי אש ביתיות מלאות מבוססות ספרינקלרים במעונות של מוסדות לימוד אקדמאים, ומספקת אמצעי כיבוי וגילוי בסיסיים כמו גלאי עשן עצמאי ומטפי כיבוי לבתי מגורים רגילים. מומלץ להיוועץ בנציגי החברה בטרם קבלת החלטה על רכיבי ההתקנה.