על התקנת מערכות גילוי עשן לבתי עסק ומפעלים

בתי עסק ומפעלים, כמו כל מבנה יזמי אחר באזור תעשייתי או מסחרי, מחויבים בהתקנת מערכות גילוי עשן. זוהי חובה חוקית אשר מצריכה לא רק רכיבי הגנה אלא גם את התאמתם לדרישות התקן במכון התקנים. בחברת מיגון אש ניתן לספק עבורכם התקנת מערכות גילוי עשן. מה אתם צריכים לדעת בנושא? כיצד תוודאו שהמערכת המתאימה היא שנבחרה עבורכם?

יישום אפיון ראשוני למערכת

רכיבי המערכת הנבחרים יכולים להיקבע רק באפיון תקני מקצועי שעורכת עבורכם חברת מיגון אש. אפיון זה חולש על הסיכונים שיש בחדרים השונים בעסק או במפעל, בודק את ספיקת המים, הלחץ שלהם והפוטנציאל במקום, ובהתאם לכך מחליטה חברת המיגון אלו רכיבים להתקין. לכם, כלקוחות עסקיים, חשוב לעקוב אחרי האפיון, לא להשאיר לנציגי ההחברה שום החלטה שתתקבל "לבד" על ידם, ולוודא שהכל נעשה תחת תקן 1956 לבטיחות אש במבנים.

התקנת רכיבי המערכת

התקנה מעשית של רכיבי המערכת תיעשה באמצעות חציבות עם פטישונים וג'קסונים להסתרת כבלים והטמעת רכזות ולוחות אלקטרוניים נלווים. לתשתית זו יחוברו כל הרכיבים שצריכים להישאר גלויים: גלאי עשן, סירנות, וכד'. במקביל תותקן גם מערכת מתזים (ספרינקלרים) ליישום התזת המים במידה וישנו גילוי אש או עשן. ההתקנה תיעשה על בסיס אסתטי בלבד, ללא פגיעה בלייפסטייל שלכם בתוך החדרים השונים.

תחזוקת רכיבי המערכת

כל רכיב במערכת, מגלאי ועד ספרינקלר, מרכזת אבטחת האש ועד אחרונות הסירנות, יעבור תחזוקה שוטפת של נציגי החברה. אם זיהיתם תקלה במי מהם ניתן להתקשר ולהזמין בדיקה ותיקון. ניתן להזמין הדרכה על המערכת במידה ואינכם בטוחים באופן השימוש בה. אלו הם היתרונות הגדולים ברכישת אמצעים אלקטרוניים אלו מחברת מיגון אש מוסמכת.

אישורים ובדיקות שנתיות

מדי שנה, תערוך חברת מיגון אש בדיקה למערכת גילוי העשן שלכם. התקנת מערכות גילוי עשן היא רק הצעד הראשוני שנעשה. הבדיקות השנתיות יקבעו אם הן תקינות והאם יש לשדרג את הרכיבים שלהן בהתאם לדרישות חדשות של מכון התקנים. במסגרת שירות זה תדאג חברת התקנת מערכות גילוי עשן לרישיון עסק עבור לקוחותיה העסקיים לשנה הבאה במידה והמערכת אכן עומדת בתקנים על פי ממצאי הבדיקה.