שאלות ותשובות בנושא ייעוץ בטיחות אש לארגונים ועסקים

במאמר מידע זה נספק לכם מקבץ שאלות ותשובות בנושא ייעוץ בטיחות אש. שירות זה נועד לתת מענה כיבוי אש הן בפאן הפרקטי והם בפאן החוקי. בפאן הפרקטי, עושה החברה כל שעל ידה על מנת לבחון את המבנה שלכם, למצוא בו כשלי בטיחות אש ולענות עליהם באמצעות מערכות כיבוי מתקדמות. בפאן החוקי, תנסח החברה מסמך שנקרא 'תיק שטח' ובו רשימת כשלי בטיחות, נקודות תורפה ותרחישי דליקה אפשריים באזורכם ובמבנה שלכם. הניסוח יצביע על הבעיה עצמה וגם על הדרכים לפתור אותה באמצעות מערכת כיבוי אש בשילוב גורמי הצלה אנושיים. המסמך יכיל מידע אלו רכיבי מערכת בדיוק יופעלו, ואלו פעולות הצלה צריכות יהיו להתבצע על ידי כוחות ההצלה. בדרך זו, כשתפרוץ שריפה כוחות ההצלה יוכלו לספק מענה יעיל לבית העסק או לארגון שלכם. בנוסף, עוסקת חברת ייעוץ בטיחות אש בדיווח למוקדי הפיקוח השונים על מוכנותכם לעמידה בתקני בטיחות אש, על מנת לקבל רישיון עסק לשנה הבאה או היתר בנייה.

כיצד מומלץ לבחור חברת ייעוץ בטיחות אש?

אנו ממליצים לבחור את החברה על סמך המלצות, קבוצות דיון עם בעלי עסקים אחרים ובדגש על כאלו שפועלים ממבנה דומה לשלכם באזור דומה לשלכם. בדרך זו, תוכלו למצוא בקלות חברת ייעוץ בטיחות אש, אך על מנת לוודא שביצעתם כמו שצריך את הבחירה הסופית, מומלץ להגביל מראש את קבלת ההמלצות רק לבעלי עסקים מאזור עבודתכם ולא מאזורים מרוחקים. הפיקוח שונה בכל אזור בחומר האנושי ולעתים גם בנהלים המקומיים. לכן, מי שיודע את העבודה חייב להיות מישהו שפועל באזור בו אתם עובדים ומכיר את גורמי הפיקוח והאכיפה השונים.

אלו בירורים מקדימים חשוב לבצע על מנת לדעת שזו החברה בשבילנו?

חשוב לוודא שהחברה תעמוד אתכם בקשר רציף במהלך החוזה, תעדכן אתכם על שינויי תקן ותבצע את השינויים במידה והם נדרשים. מומלץ לוודא שהחברה מעולם לא תשאיר אתכם מאחור בנושא בטיחות אש, ותדאג לספק לכם את כל המענה במידה והוא יידרש. כך, אתם יכולים להיות בטוחים כי חברת ייעוץ בטיחות אש תהיה שם בשבילכם ברגע הנכון ותחפה עליכם בכל פעם שיידרשו שינויים.