שיקולים וטיעונים בעד ספרינקלרים

השיקולים להתקנת ספרינקלרים בבית

מערכות ספרינקלרים, הינן מערכות של מים נגד אש או יותר נכון אמצעי יעיל לכיבוי שריפות. המערכת מזהה את האש ובאופן אוטומטי נפתחת וכך הספרינקלרים, שהם בעצם מתזים מסתובבים בסיבוב של 360 מעלות  מכבות את האש. כמעט בכל בית היום יש מערכת לכיבוי אש מתוך השיקולים להתקנת ספרינקלרים בבית. אף אחד מאיתנו, אינו מעוניין כי תפרוץ שריפה בביתו בגלל קצר או אש שניצתה במטבח, שהוא אגב המקום הראשון המיועד לפורענות בבית מבחינת שריפות. לפני כל דבר, יש לחשב את השיקולים להתקנת ספרינקלרים בבית כי לבטח איננו מעוניינים שבני המשפחה שלנו או אנו, נהיה חשופים לסכנות כמו פריצה של שריפה ניתן להחביא את המערכת של הספריקלרים למען מראה אסתטי יותר.

ספרינקלרים בבית – ואתם רגועים..

זו צריכה להיות המחשבה שלכם. כי השיקולים להתקנת ספרינקלרים בבית צריכים להיות ברורים. אנו שומעים על משפחות שלמות שנשרפו ועל ילדים קטנים שנפגעו בגלל קצר חשמלי, מערכת חוטי חשמל ישנה, תנור שדלק כל הלילה או אש שפרצה במטבח ואנו נחרדים. אם תבצעו נכון את השיקולים להתקנת ספרינקלרים בבית,  תהיו שקטים שדבר כזה לא יקרה לכם. כאשר אנו מוגנים בכל מיני מערכות הגנה מתוחכמות, מטבע הדברים שנהיה שקטים יותר. בני המשפחה יעודדו אתכם ויעזרו לכם לבחור את השיקולים להתקנת ספרינקלרים בבית. ניתן לראות ספרינקלרים, לא רק בבתים הפרטיים כי אם בדירות. היום, הרבה קבלנים מציעים בבנייה גם מערכת חכמה של כיבוי אש שתכלול את הספרינקלרים.

מפעלים ומשרדים מתקינים מערכת חכמה לגילוי שריפה

זה ידוע כי בכל מפעל, משרד או עסק אחר, חלה חובה על בעל העסק, להתקין מערכת של גילוי וכיבוי שריפה למען בטיחות העובדים, המבקרים וביטחונם הם. את המערכות הללו, מספקות חברות המוסמכות למכור ולהתקין ציוד זה. בהרבה בתים גם בחו"ל הבנויים בעץ, חלה חובה ואין פה הרבה השיקולים להתקנת ספרינקלרים בבית היות ומדובר בציוד חובה. בישראל מחמירים על ציוד זה בבנייני מגורים בקומות בלבד, אבל מי שחכם ויודע להיזהר, כדאי שיחשוב על התקנת מערכת לגילוי וכיבוי שריפות גם בביתו.