שירות התקנת ספרינקלרים – כל מה שחשוב לדעת

כשאתם בוחרים חברה להתקנת ספרינקלרים, אתם צריכים לוודא שהיא עומדת לבצע את המוטל עליה באופן מקצועי על מנת שאצלכם תוסדר המערכת המתאימה ביותר וגם שתדעו לתפעל אותה בזמן אמת. חשוב להבין שלצד זאת שהספרינקלרים פועלים על אוטומט, כמו בכל מערכת – תקלות עלולות להתרחש ואתם תצטרכו לדעת מראש מה לעשות איתם עד בוא כוח העבודה שהתקין אותם כדי לתפעל זאת בצורה מקצועית. חברת התקנת ספרינקלרים צריכה לספק לכם את התמורות הבאות.

אפיון ראשוני בכל מקום

אף פעם אל תקבלו תשובה כמו "אני יודע, התקנתי כאלה בעשרות מבנים כמו שלך". אין עשרות מבנים שהם כמו שלכם. פשוט אין. גם אם נדמה לכם שכן, תמיד תימצא עוד נקודת תורפה שלא הייתה במבנה אחר (למשל מבנה פנימי זהה בפרטיציית החדרים שלו אבל אחד ממוקם במרכז תל אביב והשני באמצע שדה פתוח דורש אפיון שונה לחלוטין של הספרינקלרים באזור החלונות) ולכן אף מתקין לא יכול באמת לספק לכם עבודה מקצועית בלי אפיון מקדים. דרשו זאת מכל חברה שמציינת בפניכם שעל סמך תמונה של המבנה אנשיה ידעו מה לעשות. לא מזמינים התקנה לפני שמזמנים את העובדים לאפיון.

עבודה על פי סוג חומרי הבנייה הפנימיים

ישנים חומרי בנייה שמעודדים בעירה יותר מהאחרים, זה לא סוד. לכן, דבר נוסף שחברת התקנת ספרינקלרים תצטרך לעשות הוא לסקור כיצד בנוי החדר הנדרש לאבטחת ספרינקלרים ולהתקין בנקודות בהן ישנם חומרים מעודדי בעירה יותר ספרינקלרים מאשר במקומות בהם לבעירה ישנו סיכוי מופחת להתממש. בדרך זו אתם מגבים את עצמכם בדיוק על מי "מידותיו" של המבנה וצפויים לקבל לידיכם מערכת ספרינקלרים שהיא לא רק מתפקדת אלא גם תיתן מענה-אמת לכל תרחיש בעירה.

תחזוקה נכונה של הספרינקלרים

חשוב לקבל את כל המידע על התחזוקה הצפויה שלהם. על החברה להיכנס מולכם לחוזה לפיו היא תגבה אתכם בכל פעם שישנו ספרינקלר מתפקע (שעשוי להתהוות אם אדם מסוים שהה עם סיגריה ליד הספרינקלר בטעות) ותספק שירות הזזת ספרינקלרים במידה והחלטתם שיש להעבירם למקום אחר. במילים אחרות, האפיון שהיא התוותה לכם לא צריך להיות סוף פסוק אם הוחלט להזיז את המתזים למקום אחר.

החלפת הספרינקלרים במועדם

לספרינקלרים ישנו תאריך תפוגה. הוא אמנם ארוך ונפרס על פני כמה שנים אבל על החברה לצייד אתכם במסמכים על מערכת הספרינקלרים שמעידים מתי הוא תאריך התפוגה על מנת שתוכלו להחליף אותם בזמן או לרכוש מערכת מתקדמת יותר בהתאם להתקדמות התקנים לגבי התקנה מסוג זה.