חברת יועצי בטיחות אש – כך מומלץ לבחור אותה עבור ארגונכם

אם אתם עובדים בעסק, בארגון או במוסד, יש לכם חברת אחזקות שאחראית על בנייני משרדים ומגורים וכל שכן אם אתם עוסקים ביומיום בחומרים דליקים, אתם צריכים להסדיר מערכת הגנת אש. במאמר זה נספק מידע חשוב כיצד לתקשר עם חברת יועצי בטיחות אש, מהם הניואנסים שיש לבדוק בעת ההתקשרות הזו ומהי היכולת שלה לספק לכם על מנת להביא את ההגנה מפני אש לרף גבוה מאד בסביבתכם הפנימית והחיצונית.

בחירה ראשונית של חברת יועצי בטיחות אש

החברה, כשמה כן היא, צריכה לספק לכם ייעוץ מותאם אישית בנושא בטיחות אש. ייעוץ זה ניתן באמצעות ידע בתקני בטיחות ומימושו על המבנה שלכם. החברה צריכה לקבל החלטה איזו מערכת גילוי אש היא תתקין אצלכן, האם יהיו ספרינקלרים במבנה, ואלו דגמים של גלאים וצופרים יש לבחור, כמו גם דגמים של מטפי כיבוי שישמשו אתכם במקרי חירום לעת מצוא.

הסדרת רכיבי הגנת האש בפועל

החברה צריכה לפעול לשם הסדרת הרכיבים שצפויים להגן מפני האש במשרד או בארגון בו אתם עובדים. הרכיבים שיוסדרו הם גלאים, צופרים, ספרינקלרים ועוד. תתבצע התקנה של רכיבי המערכת, תוך שימוש בחציבות בקיר, בקיר החיצוני לעתים ובתקרה. המטרה היא להתקין מערכת הגנת אש מבוססת גלאים וצופרים, ובמקביל, בחלק מהמקרים, גם מערכת כיבוי א/ש בפועל המבוססת על ספרינקלרים. יועצי בטיחות אש מחברים את האפיון של ההתקנה ועובדי ההתקנה מתחקים אחר הוראות הביצוע ומיישמים אותן במבנה שלכם.

בדיקה שמערכות הכיבוי וההגנה עובדות כשורה

יועצי בטיחות אש יערכו בדיקה שהרכיבים פועלים כנדרש. במהלך בדיקה זו יספקו לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת להראות לכם שהמערכת עובדת. בבדיקת הספרינקלרים, בה יש צורך לעבוד עם מים, החדר ייאטם, יצופה בניילונים וימוגן כליל מפני רטיבות על מנת לוודא שהממצאים אכן מצביעים על עבודה תקינה של המערכת. לאחר בדיקות אלו יכולות הן מערכות הגלאים והצופרים והן מערכת הספרינקלרים לשרת אתכם נאמנה במבנה ולכסות את כשלי הבעירה בו.

שירותים נלווים להתקנת מערכות הגנת אש

חברת יועצי בטיחות אש מספקת ללקוחותיה את השירותים הבאים: אספקת מטפי כיבוי, אספקת ספרינקלרים, אספקת רכיבי מערכות הגנת אש, בדיקת המערכות, משלוח הצעת שדרוג למערכות כחלק מתמורות טכנולוגיות שחלו בענף או בעקבות חידוד של תקן מסוים בתחום זה. החברה תיגש לבדיקה השנתית של המערכות ובהתאם לכך תנפק לכם רישיון עסק לשנה הבאה.